ملی پوش شنای کشورمان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حضور در جام جهانی برای آمادگی تیم ملی موثر است/ اتمسفر ورزش ایران شنا نیست

بنیامین قره حسنلو گفت: حضور در رقابت مهم جام جهانی برای آماده سازی شناگران ایرانی بسیار موثر خواهد بود.

حضور در جام جهانی برای آمادگی تیم ملی شنا موثر است/اتمسفر ورزش ایران شنا نیستبنیامین قره حسنلو ملی پوش شنا در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: من و سایر شناگران تیم ملی  در فصل آمادگی عمومی هستیم. حضور تیم ملی در این فصل در مسابقات مهم می‌توان کمک بسیار زیادی روی آمادگی شناگران داشته باشد. حضور در رقابت‌های جام جهانی دوحه برای آماده سازی تیم ملی برای رقابت‌های مهمی از جمله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بسیار موثر است.

او افزود: استراتژی من در این مسابقه  اجرا و تمرین ۵۰متر و۱۰۰ متر است که این موضوع  فارغ از کسب هر نتیجه‌ای اهمیت  زیادی دارد.

او گفت: اینکه مسئولان ورزشی چقدر از ورزش شنا حمایت می‌کنند را باید از خودشان پرسید. دوست ندارم به حاشیه بروم، اما حاضرم من از آن‌ها حمایت کنم  چرا که شاید توان حمایتی آن‌ها کم است.  

قره حسنلو در پایان اظهار کرد: تیم ملی کره جنوبی از مسابقات قهرمانی جهان تا کنون که ۴ماه  از آن می‌گذرد نزدیک ۴۰مسابقه شرکت کردند، اما ما فقط  در یک مسابقه حضور داشتیم. توانایی شناگران  ما خیلی بالاست، اما باید بپذیریم که  اتمسفر ورزش ایران شنا نیست وشنا دیده نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: تمام شناگران مطرح دنیا در جام جهانی شنا حضور دارند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون شنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار