مرفاوی: پور حیدری بار‌ها از جیب خودش برای تیم استقلال خرج کرد/ بعید می‌دانم کسی جای خالی او را در باشگاه پر کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بارها شاهد بودم که منصور پور حیدری از جیب خودش برای تیم و بازیکنان استقلال خرج می‌کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالصمد مرفاوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره هزینه‌هایی که منصور پورحیدری در باشگاه استقلال انجام می‌داد گفت: منصور خان واقعا برای استقلال زحمات زیادی می‌کشید حتی من بار‌ها شاهد بودم که او از جیب خودش برای تیم و بازیکنان خرج می‌کرد. جالب است بدانید که او حتی ملک شخصی خود را فروخت و هزینه آن را خرج باشگاه کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران درباره این که خانواده پورحیدری بار‌ها گفته اند که باشگاه استقلال طلب مرحوم پورحیدری را پرداخت نمی‌کند بیان داشت: این موضوع اصلا برای باشگاهی مثل استقلال قشنگ نیست. به نظر من نباید باشگاه استقلال خانواده مرحوم پورحیدری را به خاطر پرداخت نشدن طلبش ناراحت کند، زیرا او زحمات خود را برای این تیم کشیده است و باید بدانند ما همه اعضای یک خانواده هستیم.

او افزود: آدم تا وقتی زنده است همه هوایش را دارند و هر کمکی بخواهد انجام می‌دهند، اما همین که او از دنیا رفت گویا همه فراموش می‌کنند و حتی خانواده او برای گرفتن دستمزد آن مرحوم به مشکل بر می‌خورند، اما همان طور که گفتم ما همه خانواده استقلال هستیم و باید در مشکلات به یکدیگر کمک کنیم.

عبدالصمد مرفاوی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال درباره این که آیا الان کسی در استقلال وجود دارد که بتواند جای خالی مرحوم پور حیدری را پر کند گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و همیشه پیشکسوتان بزرگی هم داشته است. امروز جای خالی مرحوم پور حیدری در باشگاه به شدت احساس می‌شود. همان طور که می‌دانید استقلال در طول زمان همیشه بزرگان زیادی داشته است که می‌توانند به این تیم کمک کنند، اما به نظر من بعید است که کسی بتواند امروز جای خالی پور حیدری را در باشگاه استقلال پر کند.


بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها دوباره شارژ شدند



انتهای پیام/

صحبت‌های مرفاوی درباره مرحوم پور حیدری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار