دیدار تیم سوهان محمد سیمای قم با تیم قعرنشین لیگ برتر

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به دیدار ارژن فارس، قعرنشین لیگ می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری ۷ مسابقه به طور همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که نماینده فوتسال قم در دیداری خارج از خانه در شیراز به میدان می‌رود.

تیم سوهان محمد سیمای قم در فاصله ۵ روز پس از پیروزی خانگی برابر مقاومت شهرداری کرج، از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه در سالن ابوالفتحی شیراز مهمان تیم ارژن فارس است و تلاش می‌کند خاطره خوش پیروزی فصل گذشته در شیراز را تکرار کند.

شاگردان محسن حسن زاده که نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال را با پیروزی در قم آغاز کردند حالا تلاش می‌کنند اولین دیدار خارج از خانه در نیم فصل دوم را نیز با برد به اتمام برسانند و باید برابر تیمی قرار گیرند که در زمره تیم‌های انتهای جدول است.

گرچه سوهان محمد سیمای قم یک تیم بالای جدولی و ارژن تیمی در جمع فانوس به دستان است، اما پیش بینی نتیجه این مسابقه آسان نیست با این وجود روی کاغذ سطح فنی تیم سوهان محمد سیمای قم بالاتر است و نماینده قم امید زیادی برای کسب ۳ امتیاز این مسابقه دارد.

چهره ویژه این بازی، محمد بیضایی نژاد بازیکن نیم فصل نخست تیم سوهان محمد سیمای قم است که اکنون به تیم ارژن شیراز پیوسته و اکنون در برابر هم تیمی‌های سابق خود قرار می‌گیرد و بر خلاف بازی رفت در قم، این بار برای موفقیت تیم شهرش، شیراز تلاش می‌کند.

تیم سوهان محمد سیمای قم با ۲۵ امتیاز تیم چهارم جدول لیگ برتر است و ارژن شیراز با ۹ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته است.

انتهای پیام/الف

تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار قعرنشین لیگ می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار