مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه:

۳۳ پروانه بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی صادر شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در ابتدای سالجاری تعداد اقامتگاه‌های بوم گردی استان هشت مورد بود، اما با تسهیل در صدور مجوز‌ها اکنون ۳۳ پروانه بهره برداری صادر کرده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه به بیان آخرین برنامه ریزی‌های انجام گرفته در راستای برگزاری رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ پرداخت و گفت: زمانی که میزبانی این رویداد به صورت رسمی به کرمانشاه واگذار شد، بنا داشتیم تا در ۵۰۵ روستای دارای ظرفیت استان و در هر روستا چهار رویداد گردشگری را برگزار کنیم.

او بیان کرد: اگر می‌خواستیم در هر روستا چهار رویداد را برگزار کنیم تا ۲۰۲۰ رویداد در سال داشته باشیم عدد بالایی بود که تحقق آن امکانپذیر نبود، براین مبنا قرار شد تا در مرحله اول روی برگزاری رویداد‌ها در ۷۰ روستایی که ظرفیت‌های زیادی در بحث گردشگری دارند، کار کنیم.

او در ادامه بابیان اینکه برای برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ با شعار "اکوتوریسم و گردشگری روستایی" باید تعداد اقامتگاه‌های بوم گردی استان را به عدد قابل توجهی برسانیم، عنوان کرد: در ابتدای سالجاری تعداد اقامتگاه‌های بوم گردی استان هشت مورد بود، اما با تسهیل در صدور مجوز‌ها اکنون ۳۳ پروانه بهره برداری صادر کرده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:  براساس هدف‌گذاری انجام شده تا پایان امسال تعداد اقامتگاه‌‎های بوم گردی استان را به ۵۰ مورد خواهیم رساند.

انتهای  پیام/ز

 


آخرین برنامه ریزی‌ها برای برگزاری رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.