زوار: هوگو‌های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است/ می‌توانیم ۳ سهمیه المپیکی بگیریم/ به جوانان مان افتخار می‌کنیم

سرمربی تیم لوازم خانگی کن گفت: برخی تیم‌ها ملی پوشان زیادی دارند، اما ما به جوانانمان افتخار می‌کنیم که برابر ملی پوشان باتجربه بهترین عملکردشان را ارائه می‌کنند.

محمدرضا زوار سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به قرعه‌ای که داشتیم در هفته پنجم استراحت کردیم و ۲ بازی با یزدان گیلان و مهاجرین افغان انجام دادیم که خوشبختانه به پیروزی رسیدیم. امیدواریم روند برد‌های ما ادامه داشته باشد و در هفته‌های آینده که باید به مصاف تیم‌های مدعی برویم، مصدومیت گریبان گیر بازیکنان ما نشود و با تیم جوانی که داریم در این بازی‌ها هم به پیروزی برسیم.

زوار: هوگو‌های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است/ می‌توانیم ۳ سهمیه المپیکی بگیریم/ به جوانان مان افتخار می‌کنیم

زوار در ادامه گفت: حضور در لیگی مانند تکواندو که امسال هجدهمین دوره آن برگزار می‌شود، نیاز به سرمایه گذاری دارد و تیم‌هایی که در رده‌های های پایه سرمایه گذاری کردند، دستشان پر است و با بازیکنان جوان و ریسک پذیری که دارند بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارند و علاوه بر بالا بردن سطح لیگ به تیم‌های ملی هم کمک زیادی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: باید با برخی کمبود‌ها کنار بیاییم/ شهرداری ورامین اصلی‌ترین مدعی قهرمانی این فصل است


او در واکنش به انتقاداتی که از زمانبندی لیگ برتر تکواندو مطرح می‌شود گفت: یکی از انتقاد‌هایی که نسبت به این دوره داشتیم این بود که ما ۶ ماه زمان را از دست دادیم و این باعث فشرده برگزار شدن بازی‌ها می‌شود و ریسک آسیب دیدگی بازیکنان را بالاتر می‌برد. امیدوارم با تجربه‌ی چند ساله‌ای که در برگزاری لیگ تکواندو داریم، مسئولان برگزار کننده لیگ برای ادوار بعدی، از ۳ ماه نخست سال اقدام کنند تا لیگ ظرف مدت ۹ ماه برگزار شود.

زوار: هوگو‌های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است/ می‌توانیم ۳ سهمیه المپیکی بگیریم/ به جوانان مان افتخار می‌کنیم

سرمربی تیم لوازم خانگی کن افزود: اصلی‌ترین مشکل لیگ امسال هوگو‌های الکترونیکی است که برای تیم‌ها تبدیل به معضل شده، زیرا با استاندارد‌های هوگو‌های اصلی فاصله زیادی دارد و کار ما را سخت کرده است.

زوار عنوان کرد: برخی تیم‌ها ملی پوشان زیادی دارند و اصلی‌ترین رقبای ما محسوب می‌شوند. ما نیز به جوانان و سرمایه‌های تیم خودمان افتخار می‌کنیم، مسلما بازیکنان جوان تیم ما در برابر ملی پوشان باتجربه بهترین عملکردشان را ارائه خواهند داد و ثابت می‌کنند که ما در تکواندو و به ویژه در تیم کن جوانان شایسته‌ای داریم.


بیشتر بخوانید: همواره لیگ پویایی داشتیم/ کار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم/ امیدوارم بازیکنان در فینال گرندپری مزد زحماتشان را بگیرند


او در خصوص عملکرد تیم نیرو‌های مسلح کشورمان در المپیک نظامیان جهان گفت: با برنامه ریزی که از پیش انجام شده بود، باید از ۳ بازیکن کادری در تیم استفاده می‌کردیم و می‌دانستیم که این موضوع شانس کسب مدال ما را پایین می‌آورد زیرا میدانی مانند المپیک نظامیان برای بازیکنان کادری بسیار سخت و سنگین است. با این وجود ۵ بازیکن دیگر ما ۴ مدال گرفتند اما متاسفم که نتوانستیم طلا بگیریم. از طرف دیگر بسیاری از کشور‌ها با بازیکنان رنک دار خود در این رقابت‌ها شرکت کردند و این موضوع هم کار را برای ما سخت‌تر کرد. امیدوارم با برنامه ریزی دقیق‌تر و تمرینات بیشتر بتوانیم در دوره‌های بعدی این مسابقات نتایج بهتری کسب کنیم.

زوار: هوگو‌های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است/ می‌توانیم ۳ سهمیه المپیکی بگیریم/ به جوانان مان افتخار می‌کنیم

سرمربی تیم لوازم خانگی کن در پایان افزود: به اعتقاد من قطعا سهمیه المپیک خواهیم گرفت. وضعیت هادی پور برای کسب سهمیه بهتر از مردانی و حسینی است. امیدوارم مردانی بتواند در تورنمنت کرواسی و فینال گرندپری موفق عمل کند و ۳ سهمیه ممکن را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات زوار درباره لیگ برتر تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار