مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد؛

۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به خاطر وجود رهبری و اخلاص مرحوم امام است

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: انقلاب‌های زیادی در جهان اتفاق افتاد، ولی پایدار نبود، اما ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد که این موضوع به خاطر قابلیت وجود رهبری و اخلاص مرحوم امام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در دفتر معظم له برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری دارای روحیه تواضع هستند و در پست مقام ولایت بسیار عالی عمل کرده و عمل می‌کنند و افتخار می‌کنیم این ولایت به دست ایشان است.

او با اشاره به رشادت رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی افزود: رزمندگان دفاع مقدس جان خود را کف دست گذاشته شهید و یا زخمی و جانباز شدند واجر معنوی زیادی دارند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: اصل کار توسط رزمندگان دفاع مقدس انجام شدوامثال بنده اقدامی جز برای رضای خدا انجام ندادیم و هر کاری در دفاع مقدس انجام دادم رسالت و وظیفه‌ام بود و اگر مطالبی درباره فعالیت امثال بنده و مراجع تقلید انجام شد باید توسط فرزندان و نزدیکان جمع‌آوری شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب‌های زیادی در جهان اتفاق افتاد، ولی پایدار نبود، اما ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد که این موضوع به خاطر قابلیت وجود رهبری و اخلاص مرحوم امام است.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آثار عظیم مراسم اربعین حسینی بیان کرد: پیاده‌روی اربعین مولود انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، ۸ سال جنگ تحمیلی جهان را تکان داد و علی‌رغم فشار و مشکلاتی که دشمن برای کشورمان ایجاد کرده، ولی روح مقاومتی که در ملت ایران وجود دارد سبب ایستادگی در برابر دشمن شده و این موضوع به برکت اخلاص است.

او مطرح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند باید نسبت به بازماندگان انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای وجود داشته باشد و نسل جوان از رشادت و ایثار رزمندگان آگاه شده و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.

انتهای پیام/الف

مقام معظم رهبری در پست ولایت بسیار عالی عمل کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.