کودک کرمانشاهی جایزه برترین نقاشی جهان را از آن خود کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، کودکان و نوجوانان را قهرمانان فرهنگی این استان دانست و گفت: نقاشی «باران کرمی»، در مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط‌زیست «کائو» با نظر داوران موفق به کسب این جایزه بین‌المللی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: دهمین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» در کشور ژاپن سال ۲۰۱۹ و با موضوع «با هم، ما دوست محیط زیست هستیم» برگزار شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات، این هنرمند ۶ ساله کرمانشاهی و عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۲ کانون پرورش فکری کرمانشاه موفق به کسب این جایزه بین‌المللی شد.

فتاحی با اشاره به نقش این مسابقات در حفاظت و حراست از محیط‌زیست و فضای موجود گفت: اعضای کانون پرورش فکری کرمانشاه در سال‌های گذشته هم در کسب جوایز بین‌المللی خوش درخشیدند و این نشان از پیشینه فرهنگی، قدرت و توانمندی جوانان و نوجوانان کرمانشاهی در این زمینه است.

برگزارکنندگان این مسابقه از باران کرمی و یکی از والدین او، برای شرکت در مراسم اهدای جوایز که در ۱۶ آذر در شهر توکیوی ژاپن برگزار می‌شود، دعوت کرده است.

در این دوره از مسابقات، پنج اثر از کشور ایران به عنوان اثر برگزیده معرفی شدند و فقط ۲ اثر موفق به دریافت جایزه کائو شدند.

خانم «غزاله محمدی» از استان آذربایجان‌غربی هم برای دریافت این جایزه به کشور ژاپن دعوت شده است.

آثار «توحید سنگ‌وینی» از استان گلستان، «پارسا ایلدرآبادی» از استان خراسان‌شمالی و «محمدامین اصغری» از استان قم، موفق به دریافت جایزه دوستی «اکو» شدند.

انتهای پیام/ز

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، عکس هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار