مسؤلان موظفند امانت دار انتخابات باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسؤلان موظفند امانت‌دار انتخابات باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با معاونان، مدیران کل ستادی، مشاوران استانداری و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه با تأکید بر اجرای دقیق قانون اظهار داشت: مدیران استان حق جانبداری له یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی را ندارند.

او افزود: میزان رأی ملت بوده و مسؤلان موظفند امانت دار انتخابات باشند.

عباسی اضافه کرد: در نهایت مردم در انتخابات تعیین کننده اصلی هستند و انتخاب حق آنان است.

او گفت: مسئولان وظیفه دارند انتخابات را با سلامت، امنیت، امانت‌داری و مشارکت بالا برگزار کنند.

عباسی ادامه داد: ایجاد فضای آرام و مشارکت بالا در انتخابات بسیار مهم است و باید توجه داشت که دشمنان در حال ایجاد فضای چندقطبی کاذب و شکاف میان مردم و بدنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت برای دلسرد کردن مردم هستند.

او افزود: در همین راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با حضور در میان مردم گزارش فعالیت‌های خود و دستاورد‌های نظام و دولت را به مخاطبان ارائه دهند.

عباسی گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با حضور در دفاتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های گروهی استان و شهرستان‌ها با اصحاب قلم به گفتگو بپردازند.

او اضافه کرد: تمامی مسئولان در حوزه کار، اشتغال و تولید باید مکمل، همراه و حامی بخش خصوصی، کارآفرینان و سرمایه گذاران در عرصه اقتصادی باشند.

عباسی قانون را اساس و مبنای رفتار مدیران دانست و افزود: تأمین امنیت، توسعه، ایجاد اشتغال، رونق حوزه کسب و کار و اصلاح امور اجتماعی با تکیه بر مشارکت مردم از وظایف مهم فرمانداران به شمار می‌رود.

او در پایان گفت: فرصت تعلل در بخش‌های مختلف این استان وجود ندارد و با ایجاد بستر‌های اشتغال و کاهش نرخ بیکاری به طور یقین شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بسیاری از معضلات خواهیم بود.

انتهای پیام/ف

مردم در انتخابات تعیین کننده اصلی هستند

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار