کد خبر: ۷۱۲۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
کد خبر : ۷۱۲۹۷۷۴
در #تهران_ما پیگیری شد؛

#تهران_ما موضوع تخلف شرکت ارائه غذا در فضای مجازی و شکایت یکی از هموطنان را پیگیری کرد.


تخلف یکی از شرکت‌های بزرگ ارائه غذا در فضای مجازی/ شاکی: پول دادم، اما نه غذایی برایم ارسال شد و نه پولم عودت داده شدبه گزارش خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به تخلف رخ داده توسط شرکت ارائه غذا در فضای مجازی و عدم ارائه سرویس توسط این شرکت را داشت.

او به خبرنگار ما گفت: ۱۵ مهر ماه امسال با توجه به دریافت تخفیف ۲۰۰ هزار ریالی از سوی این شرکت، اقدام به سفارش و خرید غذا و همچنین پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار ریال به صورت اینترنتی به حساب این شرکت کردم، اما نه غذایی به دستم رسید و نه اینکه پول پرداختیم به من عودت داده شد.


بیشتربخوانید: گلایه معاون دادستان از وزارت ارتباطات/ جاویدنیا:اسناد تخلف ۵۰۰ شرکت ارزش افزوده را ارائه نکردید


مسئول اپراتور شرکت معروف ارائه غذا در فضای مجازی پاسخ داد؛

مسئول اپراتور شرکت معروف ارائه غذا در فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به حجم بالای دریافت سفارشات، سیستم ما در برخی اوقات دچار مشکل می‌شود و در این صورت شهروندان با مراجعه به صفحه اول اپلیکیشن ما به بخش اعلام و ثبت شکایات مراجعه کنند و مدارک خود را برای ما به نشانی مندرج در صفحه ایمیل کنند تا در اسرع وقت نسبت به موضوعات شهروندان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

تخلفات شرکت معروف ارائه غذا در فضای مجازی

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر