ابراهیم مولوی عضو شورای شهر همدان که ۱۱ ماه از شورای شهر دور بود با حکم شورای حل اختلاف مرکزی وزارت کشور به شورا بازگشت.

بازگشت مولوی به شورا پس از 11 ماهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم مولوی که آذرماه سال گذشته به دلیل غیبت‌های طولانی از شورای شهر خارج و جواد گیاه شناس جایگزین وی شده بود پس از موجه شدن غیبت هایش از امروز به شورای شهر همدان بازگشت.

 ابراهیم مولوی از اعضای شورای شهر همدان در دوره پنجم ۱۸ آذرماه سال گذشته به دلیل آنچه غیبت غیرموجه اعلام شد؛ جای خود را به جواد گیاه شناس داد.

پس از آن روز ابراهیم مولوی بار‌ها مدارک و مستندات خود را مبنی بر موجه بودن غیبت‌ها و گذراندن دوره درمان در خارج از کشور پیگیری کرد، اما هر بار به دلیل نقصی مدارک رد می‌شد و با وجودی که مولوی دلیل غیبت خود را ادامه روند درمان جراحات دوران دفاع مقدس عنوان کرده بود نهاد‌های ذی‌ربط در استان همدان غیبت وی را غیرموجه اعلام کردند.

همین موضوع باعث شد وی موضوع را از نظر حقوقی و شورای حل اختلاف مرکزی وزارت کشور پیگیری کند تا اینکه طی ماه اخیر تلاش‌ها برای موجه اعلام کردن غیبت‌ها نتیجه داد و حکم قطعی بازگشت وی به شورای شهر همدان صادر شد.

ابراهیم مولوی با حضور فرماندار همدان در شورای شهر همدان به طور رسمی معارفه شد.

فرماندار همدان عنوان کرد: با توجه به اثبات موجه بودن غیبت ابراهیم مولوی و پیگیری‌های فراوان در راستای بازگشت به شورا پس از ۱۱ ماه عضو سابق شورای اسلامی شهر همدان به سمت خود باز گشت.

حسین افشاری ادامه داد: طبق نامه و دستورالعمل ابراهیم مولوی عضو شورای اسلامی شهر همدان محسوب می‌شود.

افشار با تقدیر و تشکر از زحمات جواد گیاه‌شناس عنوان کرد: بازگشت مولوی به شورا قطعی بوده است.

انتهای پیام/د.ا

«ابراهیم مولوی» به شورای شهر همدان بازگشت

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.