تکمیل ۴۷ پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۴۷ پروژه ورزشی نیمه تمام در این استان وجود دارد گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید‌محمد تقوی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت  : روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ۹ پروژه ورزشی با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های مختلف استان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و مورد بهره‌برداری می‌رسد.

او با اشاره به اینکه در شهرستان‌های بهمئی، کهگیلویه، گچساران و بویراحمد به ترتیب ۴، ۲، ۲ و یک پروژه ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تکمیل پروژه هتل ورزش، پایلوت قرار دادن ورزش همگانی استان در کشور، کمک به هیئت‌های ورزشی و احداث سالن‌های اختصاصی مهمترین خواسته جامعه ورزشی استان از وزیر ورزش و جوانان است.
 
علوی غنوان کرد: خانه جوان و سالن ورزشی روستای سر گچساران، خانه جوان و مجموعه ورزشی بهمئی، خانه جوان، چمن مصنوعی دهدشت و سالن ورزشی روستای چنارستان بویراحمد از جمله پروژه‌های برنامه‌ریزی شده برای افتتاح است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال‌های اخیر پروژه‌های متعددی از محل اعتبارات مختلف از جمله ملی، استانی، نفت و ... اجرایی شده که به نوعی قابل مقایسه با گذشته نیست.

انتهای پیام/غ

ورزیر ورزش به کهگیلویه وبویراحمد می آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
عجب