رئیس کل دادگستری استان هرمزگان :

ورود دستگاه قضایی به نظارت بر قیمت‌ها / فرصت سوء استفاده به سودجویان داده نخواهد شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:با اتخاذ تدابیر لازم و ورود دستگاه قضایی به نظارت بر بازار، فرصت سوء استفاده به سودجویان و فشار اقتصادی به مردم داده نخواهد شد.

ورود دستگاه قضایی به نظارت بر قیمت‌ها / فرصت سوء استفاده به سودجویان داده نخواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:با اتخاذ تدابیر لازم و ورود دستگاه قضایی به نظارت بر بازار، فرصت سوء استفاده به سودجویان و فشار اقتصادی به مردم داده نخواهد شد.

او با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید رییس قوه قضائیه بر لزوم نظارت مسئولان بر بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها افزود:دستگاه قضایی استان با هماهنگی تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های مسئول، رصد و کنترل بازار عرضه مایحتاج عمومی، کالا‌های اساسی و خدمات را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم و هماهنگی های به عمل آمده، گشت های ویژه بازرسی ، تعزیرات حکومتی و دیگر متولیان نظارت بر بازار فعال شده اند و بر قیمت ها نظارت می کنند.

صالحی افزود: شهروندان می توانند تخلفات را به مراجع مربوطه اطلاع دهند  و به گزارش ها در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد .

انتهای پیام/ ب

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.