هفته سوم‌ لیگ برتر والیبال؛

جدال حساس سپاهان و شهرداری گنبد/ شاگردان کارخانه به دنبال اولین پیروزی

رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشورمان امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار همزمان از ساعت ۱۶  پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند.

پیام مشهد میزبان پیکان تهران است، پیامی‌ها تاکنون تنها یک بازی انجام داده اند و همان بازی را هم باخته اند و در پائین جدول هستند، آن‌ها کار سختی برابر یکی از مدعیان به نام پیکانی دارند که در ۲ بازی گذشته تنها به یک برد دست یافته است، اما تیم جوان و با انگیزه‌ای است.

خاتم اردکان در دیگر دیدار میزبان شهرداری ارومیه است، شاگردان کارخانه در ۲ بازی گذشته شان با نتیجه مشابه ۳-۲ باخته اند و برای بهبود جایگاهشان نیازمند آنند تا برنده بازی امروز باشند. البته کار آن‌ها خیلی آسان نیست و‌ باید برابر خاتمی بازی کنند که در تنها بازی خودش برنده شده است.

تیم والیبال شهرداری ورامین هم کار آسانی پیش رو دارد و باید به مصاف فولاد سیرجان برود ورامینی‌ها هر دو‌ بازی گذشته شان را برده اند و فولاد سیرجان هم آمار یک‌ برد و یک باخت را ثبت کرده است.

مهم‌ترین بازی این‌هفته، اما تقابل سپاهان و شهرداری گنبد است، هر دو‌تیم‌۲ برد کسب کرده اند و برنده این دیدار قعطا صدرنشین هفته سوم‌خواهد بود.

شهروند اراک هم در آخرین دیدار این‌هفته میزبان کاله است. شاگردان عطایی یک‌ بازی شان را برده اند و اراکی‌ها هم آمار ۲ باخت را ثبت کرده اند، آن‌ها البته هفته گذشته در زمین سیرجانی‌ها حاضر نشدند و دومین باختشان همین طور به دست آمد.


بیشتر بخوانید: اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر والیبال اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار