رسالت اصلی دانشگاهیان توسعه‌ همه جانبه استان است

معاونت آمورشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی گفت: رسالت اصلی دانشگاه و دانشگاهیان تلاش در جهت شناسایی و رفع چالش‌های پیش رو و توسعه‌ همه جانبه استان است.

رسالت اصلی  دانشگاهیان توسعه‌ همه جانبه استان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بنی اردلانی معاونت آمورشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی با تاکید بر مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه، رسالت اصلی دانشگاه و دانشگاهیان را تلاش در جهت شناسایی و رفع چالش‌های پیش رو و توسعه‌ی همه جانبه استان دانست.

او گفت: به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در راستای رونق کسب و کار و توسعه اقتصادی استان  است و با همکاری و همفکری دانشگاه و مجموعه بسیج استان می‌توان اقدامات ارزشمندی در حوزه اقتصاد استان به انجام رساند.

 امیری  اظهار امیدواری کرد : بتوان در عمل نیز با همت دانشگاهیان، صاحب نظران و کمک و حمایت مجمع بسیج استان و سپاه نبی اکرم (ص) شاهد موفقیت‌های چشم گیری باشیم.

حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اقتصاد زیربنایی را معادل اقتصاد مقاومتی دانست که به فرموده مقام معظم رهبری امروز مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله اول کشور است که باید حل شوند و حل آن‌ها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

 نادری رئیس دفتر ریاست دانشگاه نیز یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کشور به خصوص استان کرمانشاه را در حوزه اقتصاد، اشتغال، کسب و کار و رونق اقتصادی برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر تلاش در جهت سالم سازی اقتصاد، از اهم اقداماتی است که مستلزم هفکری، انسجام سازمانی و همکاری تمامی افراد و نهاد‌های دست اندرکار در این حوزه می‌باشد.

 محمدی مسئول مرکز راهبردی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در استان نیز پس از بیان توضیحات اجمالی در خصوص اهداف و رسالت مجمع عالی بسیج استان، نیاز اصلی امروز کشور را جنگ و مبارزه با فقر و محرومیت عنوان کرد و گفت: می‌توان با پشتوانه دانشگاه و ظرفیت علمی آن و پشتیبانی مردم، فقر و محرومیت را در جامعه ریشه کن کرد.

سرهنگ محمدی در ادامه هدف از تشکیل کارگروه‌های مختلف همچون کارگروه اقتصاد و زیربنایی، کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه سیاست داخلی و خارجی، کارگروه حقوقی، امنیتی و قضایی و کارگروه رسانه و فضای مجازی که هریک در ذیل خود دارای میز‌های موضوعی و تخصصی متعددی می‌باشند را رصد و برآورد وضعیت حوزه‌های تخصصی گروه، احصای مسائل و مشکلات پیش رو و تعیین مسائل اولویت دار و در نهایت اقدام جهت اجرایی شدن راه حل‌ها و خروجی‌های پروژه، عنوان کرد.

او در خاتمه سخنان خود ضمن اشاره به برگزاری مجمع عالی بسیج استان در نیمه آذر ماه و مجمع عالی کشوری در اویل دی ماه سال جاری، خواستار تسریع تشکیل میز‌های تخصصی و تنظیم و تعریف پروژ‌های مطالعاتی و پژوهشی جهت ارائه به صحن اجلاس عمومی مجمع بودند.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

نیاز اصلی امروز کشور  مبارزه با فقر و محرومیت است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار