مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

هزینه‌کرد صدقات برای ۷ نیاز اساسی محرومان/ پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان صدقه در نیمه نخست امسال

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: مجموع کمک‌های مردمی در بخش صدقات برای رفع هفت نیاز اساسی محرومان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه مردم نیکوکار خراسان شمالی در نیمه نخست امسال، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک کردند، افزود: نیکوکاران این استان در مدت مشابه پارسال دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این رقم ۲۵ درصد افزایش داشته است.

الهی راد با تأکید بر اینکه بر اساس نیات نیکوکاران صدقات هر محل در همان محل هزینه می‌شود و به‌هیچ‌عنوان به شهر دیگری انتقال داده نمی‌شود، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌هایی مانند کمک به تأمین مسکن نیازمندان، ازدواج، معیشت، درمان، اشتغال و امور فرهنگی هزینه می‌شود.

او  بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۹۰ هزار صندوق صدقات در سطح استان وجود دارد، عنوان کرد: این نهاد در نظر دارد، صندوق صدقات معابر را جمع‌آوری و به اماکن مختلف انتقال دهد تا میزان کمک‌ها مردمی و همچنین آسیب‌های احتمالی این صندوق‌ها کاهش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به شیوه‌های نوین پرداخت کمک مردمی به نیازمندان، گفت: در این شیوه هم‌وطنان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷*کمک‌های خود را برای نیازمندان ارسال کنند.

انتهای پیام/د

هزینه‌کرد صدقات برای ۷ نیاز اساسی محرومان/ پرداخت ۲،۷ میلیارد تومان صدقه در نیمه نخست امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.