معاون بهره برداری فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد:

ارتقاء ایمنی پرواز‌ها /استقرار دومین سامانه کمک ناوبری فرود دقیق هواپیما در فرودگاه امام (ره)

خوشخو از آغاز عملیات استقرار دومین سامانه کمک ناوبری فرود دقیق هواپیما به منظور ارتقاء ایمنی پروازها در فرودگاه امام (ره) خبر داد.

ارتقاء ایمنی پرواز‌ها /استقرار دومین سامانه کمک ناوبری فرود دقیق هواپیما در فرودگاه امام (ره)به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، حسن خوشخو با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ارتقاء ایمنی پرواز‌ها در فرودگاه امام (ره) اظهار داشت: در همین راستا استقرار دومین سامانه کمک ناوبری فرود دقیق هواپیما (ILS) در این فرودگاه از روز گذشته آغاز شده است.

خوشخو گفت: عملیات استقرار این سامانه کمک ناوبری توسط متخصصان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان مسئول سامانه‌های ناوبری فرودگاه بین المللی امام (ره) از روز گذشته آغاز شده و پس از اتمام عملیات، این سامانه آماده سرویس دهی به پرواز‌های ورودی خواهد بود.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه هم اکنون باند ٢٩ راست فرودگاه امام (ره) مجهز به سامانه کمک ناوبری فرود دقیق است بیان داشت: دومین سامانه کمک ناوبری ILS برای باند ١١ چپ در حال استقرار است.

خوشخو ادامه داد: فرودگاه بین المللی امام (ره) از اهمیت ویژه‌ای در صنعت حمل و نقل کشور برخوردار است از همین رو به روز رسانی سامانه‌های کمک ناوبری این فرودگاه مطابق با استاندارد‌های داخلی و بین المللی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: استفاده از سامانه کمک ناوبری ILS فرود ایمن هواپیما‌ها در زمان کاهش دید افقی را امکان پذیر کرده و از بروز تاخیر در پرواز‌های ورودی و برگشت پرواز‌ها به دلیل شرایط جوی نامساعد تا حد بالایی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار