زن و مردی که در نقاط مختلف کشور خودرو سرقت‌کرده‌اند، در جم دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: يک زن و مرد سارق حرفه ای خودرو که در نقاط مختلف کشور دست به سرقت زده‌اند، در شهرستان جم دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان جم، دستگيری عامل يا عاملان ارتکاب جرم در دستور کار ماموارن پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، دو  زن و مرد سارق را شناسايی کردند و دیروز در عملياتی هماهنگ هنگام سرقت دستگيرشان کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: متهمان در تحقيقات و بازجویی‌های پلیس تاکنون به پنج فقره سرقت خودرو در شهرهای جم، آباده، شیراز و کنگان و دو فقره سرقت وسایل داخل خودرو در شهرهای جم و آباده اعتراف کرده‌اند.

سهرابی، بیان کرد: این سارقان در نقاط مختلف کشور دست به سرقت زده‌اند و احتمال سرقت‌های بیشتری وجود دارد.

او گفت: این زن و مرد در پوشش خانواده با سفر به شهرهای مختلف دست به سرقت خودروهای سواری پراید مدل پایین می‌زدند و پس از برداشتن وسایل و قطعات داخل خودرو در شهری دیگر آن را رها می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر عنوان کرد: ماموران پلیس در ادامه عملیات پنج دستگاه خودرو سرقتی و تعدادی وسایل داخل خودرو را از سارقان کشف کردند.

انتهای پیام/ک

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.