مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی:

۵۰۰ میلیارد ریال انواع کالا از سوی اموال تملیکی منهدم شد

قسوریان گفت: از ابتدای سال تاکنون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ۵۰۰ میلیارد ریال کالا را منهدم کرده است.

انهدام ۵۰۰ میلیارد ریال انواع کالا توسط اموال تملیکیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید قسوریان مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: پیش از این که این جانب به سمت مدیرعاملی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب شوم این سازمان کالا‌های انهدامی خود را جمع کرده و هر چند ماه یک بار این کالا‌ها را طی مراسمی منهدم می‌کرد که این خود باعث افزایش میزان کالا‌های انهدامی می‌شد.

وی گفت: اما ما دیگر کالا‌ها را به صورت یک جا منهدم نمی‌کنیم و در حال حاضر برنامه امحاء در سازمان اموال تملیکی به صورت تقویمی در آمده و ماهانه در هر استان هر مقدار کالایی که لازم است تا امحاء شود در همان استان منهدم می‌شود.


بیشتر بخوانید: کابوس قاچاق، خواب را از چشم صنعت تایر گرفت/ برندهای ناشناس را فقط با یک کارت بازرگانی وارد کشور کردند


قسوریان افزود: کالا‌هایی که در سازمان اموال تملیکی امحاء می‌شود معمولا کالا‌های سلامت محور هستند که یا تاریخ مصرف ندارد یا تاریخ مصرف آن‌ها گذشته است ضمن آنکه بعضی از کالا‌ها که برای تولید داخل ضرر و زیان هم دارد مثل پوشاک یا کالا‌های قاچاق قطعا جزو کالا‌های انهدامی محسوب می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون سازمان اموال تملیکی ۵۰۰ میلیارد ریال کالا را طی ماه‌های مختلف و همچنین استان‌های متفاوت منهدم کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار