ثبت ۱۹ برند در تعاونی های خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از ثبت ۱۹ برند توسط تعاونی‌های استان خبر داد.

اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت : برندسازی یکی از ضروریات فعالیت‌های اقتصادی است که باید تعاونی‌های استان برای معرفی محصولات خود و همچنین شناخته شدن بیشتر تولیدات خود مورد توجه قرار دهند.

او با بیان اینکه برند سازی همچنین موجب بهبود روند بازاریابی و فروش محصول می‌شود.افزود: ۱۸ تعاونی  در استان  توانستند ۱۹ برند  ثبت کنند.

اشرفی ادامه داد: شهرستان‌های خوسف، بیرجند، سربیشه، فردوس، زیرکوه، طبس، بشرویه و قاین در استان دارای تعاونی‌های صاحب برند می‌باشند که باید الگوی موفقی برای سایر تعاونی‌ها قرار گیرد.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی برندسازی و کارگاه‌های توجیهی ویژه مدیران شرکت تعاونی‌ها در خصوص برندسازی و همچنین حمایت‌های مالی و پرداخت کمک هزینه ثبت برند به تعاونی‌ها گامی در خصوص این مهم بر داشته است.

او با اشاره به اینکه  در حال حاضر در استان ۹۲۰ تعاونی در بخش‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی با ۷۶۸ هزار و ۱۴۸ عضو  فعالیت می کنند گفت:این تعاونی ها توانستندبا  سرمایه گذاری بیش از ۳۷۱ میلیون ریال  برای  ۸۹۲۷  هزار و۹۲۷ نفر اشتغال ایجاد کنند. 

انتهای پیام /ط آ

فعالیت ۹۲۰ تعاونی در بخش‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.