معاون امور مجلس رئیس جمهور به شهرستان خاتم سفر می‌کند

فرماندار شهرستان خاتم گفت: حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهور به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه به شهرستان خاتم سفر می‌کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور به شهرستان خاتم سفر می‌کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم با اشاره به سفر حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور به شهرستان خاتم گفت: عصر روز یکشنبه ١٩ آبان ماه، با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور دو پروژه کارخانه فولاد و کارگاه تولید خشکبار این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: همچنین با سفرمعاون امور مجلس رئیس جمهور، باند دوم هرات به شهربابک به طول ١۴ کیلومتر و طرح آبیاری تحت فشار به طول ٩۶ هکتار در هرات و مروست به بهره برداری میرسد.

فاضلی ادامه داد: ارتقاء مرکز درمانی مروست، شبانه روزی شدن مرکز شبکه بهداشت و درمان دهستان چاهک، صدور مجوز ساخت بیمارستان جدید هرات، صدور مجوز ساخت درمانگاه تامین تامین اجتماعی، خط ریلی خاتون آباد به قادر آباد، جاده مروست به خبر و مسیر هرات به گلگهر سیرجان و تامین اعتبار برای تکمیل سد خوانسار و مجتمع فرهنگی هرات از دیگر مواردی است که مقرر شده مکاتبات لازم با ریاست محترم جمهور و وزرا صورت گیرد.

فرماندار خاتم اضافه کرد: از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان خاتم دعوت می شود تا در مراسم استقبال از رئیس جمهور واقع در حسینیه امیرچخماق حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/ غ

سفر معاون امور مجلس رئیس جمهور به شهرستان خاتم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار