تصویربرداری، تفریح جدید بازیکنان عنوان Red Dead Redemption 2 + تصاویر

گیمرهای عنوان Red Dead Redemption 2 با حالت جدید تصویربرداری آن در رایانه‌های شخصی موفق به عکس‌برداری حرفه‌ای از محیط بازی می‌شوند.

تصویربرداری، تفریح جدید بازیکنان عنوان Red Dead Redemption 2 + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که عنوان Red Dead Redemption 2 برای اولین بار برای کنسول‌های Xbox One و PS4 در سال گذشته عرضه شد، بیشترین کاری که بازیگران می‌توانستند در زمینه تصویربرداری درون بازی انجام دهند استفاده از دوربین لرزان آرتور بود. توانایی‌های این دوربین بسیار محدود بود و گیمر‌ها نمی‌توانستند تصاویر دلخواه خود را به وسیله آن ثبت کنند. البته روش‌های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که بعضی از گیمر‌ها برای عکس برداری بهتر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

جهش در تصویربرداری عنوان Red Dead Redemtion 2

اما با آمدن این عنوان به رایانه‌های شخصی این مسئله تغییر کرد. در این بازی اکنون حالت عکس‌برداری حساس‌تری قرار دارد که محدودیت‌های آن نسبت به مدل قبلی کمتر است. این حالت به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تصاویر بسیار خوبی در بازی ثبت کنند. این مسئله باعث شده است که اکنون گیمر‌های مختلف تصاویر جذابی که از دنیای این بازی ثبت کرده‌اند و با این کار قدرت خود را در این زمینه به رخ بقیه کشیده‌اند.

تصویربرداری، تفریح جدید بازیکنان عنوان Red Dead Redemption 2 + تصاویر

دقت و جزئیات تصاویر ثبت شده از محیط این عنوان با حالت جدید بسیار فوق‌العاده است. با این حالت می‌توانید تصاویری با فشردگی کمتر ثبت کنید؛ این مسئله به شما امکان دیدن جزئیات واقعا ریز در چهره، لباس و حتی طبیعت پس زمینه را می‌دهد. کیفیت بالای تصاویر ثبت شده در رایانه را به راک استار و گرافیک بهبود یافته‌ای که به طور خاص برای کاربران PC ساخته شده مدیونیم. این مسئله شامل مسافت‌های بهبود یافته، نور با کیفیت بالاتر و انسداد محیط است و بازتاب‌ها و سایه‌ها از کیفیت بهتری نسبت به نسخه‌های کنسول برخوردار هستند.

تصویربرداری، تفریح جدید بازیکنان عنوان Red Dead Redemption 2 + تصاویر

همچنین بافت‌های با کیفیت بالاتر، به خصوص روی درختان، چمن‌ها و خز‌ها وجود دارد که واقع گرایی بیشتری را نشان می‌دهد، به خصوص اگر دوست دارید آرتور را با لباس خز بپوشانید. همچنین لازم به ذکر است که نسخه PC بازی از HDR و همچنین اجرای رزولوشن‌های 4K و فراتر از آن پشتیبانی می‌کند. گزینه اولترا واید نیز وجود دارد که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تصویربرداری، تفریح جدید بازیکنان عنوان Red Dead Redemption 2 + تصاویر

محیط عنوان Red Dead Redemption 2 به قدری زیبا بودند که بسیاری از بازیکنان اعتراف کرده‌اند بعضی اوقات پیشرفت در داستان را فراموش کرده و مشغول عکس‌برداری می‌شوند. با این حال، گزارش‌های متعددی در مورد مسائل مربوط به رایانه‌های شخصی وجود دارد و برخی از افراد ادعا می‌کنند که برای اجرای بازی دچار مشکل می‌شوند.

انتهای پیام/

عکس برداری حرفه‌ای در بازی

 

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار