در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح شد؛

آخرین جزئیات ثبت نام در طرح ملی مسکن / متراژ واحد‌ها بین ۷۵ تا ۸۰ متر است

سرپرست معاونت مسکن گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی از امروز آغاز شده و متراژ واحد‌ها بر اساس الگوی مصرف بین ۷۵ تا ۸۰ متر است.

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن آغاز شد/قیمت‌های واحد‌های اقدام ملی مسکن بر اساس توان مالی افرادمحمود محمود زاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درگفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه از امروز ۱۸ آبان ثبت نام در طرح ملی مسکن آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان با مراجعه به سایت  tem.mrud.ir می‌توانند برای طرح ملی مسکن اقدام کنند.

او با بیان اینکه در مرحله اول ۱۰ استان برای ثبت نام در دستور کار قرار گرفته اند، گفت: برای شهرها و استان ها سهمیه مشخصی لحاظ شده و در صورتی که این سهمیه تکمیل شود دیگر امکان ثبت نام وجود ندارد.

محمودزاده اظهار کرد: توزیع سهمیه استانی طبق مطالعات و محاسباتی انجام شده توسط کارشناسان لحاظ شده است. سهمیه هیچ استانی برابر با استان دیگر نیست.

او با بیان اینکه اولین استانی که ثبت نام در آن انجام می‌شود استان سیستان و بلوچستان است که  سه روز مهلت برای مطالعه و آماده کردن مدارک تعبیه شده تا پس از این مهلت تعیین شده ثبت نام اولیه صورت گیرد.
بیشتر بخوانید: سریال ادامه دار مسکن مهر با نام طرح اقدام ملی مسکن/ آیا ساخت ۴۰۰ هزار واحد تا سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد؟

محمود زاده با بیان اینکه در مرحله اول ثبت نام چهار استان در قالب بسته‌های سه تا چهارتایی انجام می‌شود، گفت: این چهار استان عبارت است از سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی که  طی سه روز  ثبت نامشان صورت می گیرد.

مدت زمان ثبت نام در طرح اقدام ملی چقدر است؟

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: پس از سه روز متقاضیان استان‌های کردستان، کهکیلویه و بویر احمد و گلستان و سه روز پس از آن استان‌های چهار محال و بختیاری، همدان و یزد می‌توانند ثبت نام را آغاز کنند.

او اظهار کرد: پس از آغاز زمان ثبت نام، مدارک مطالعه و آماده می‌شود، به دلیل آنکه این ثبت نام الکترونیکی است تمامی مدارک باید به صورت اسکن ارائه شود به همین دلیل برای هر استان فرصت‌های برابری جهت اجرا عدالت قرار داده شده است.

محمود زاده درباره قیمت این واحد‌های مسکونی هم گفت: قیمت‌ها بر اساس قیمت تمام شده واحد مسکونی است اما شاید برخی از واحد‌ها به دلیل کیفیت متفاوت نوع مصالح ساختمانی  به کار رفته، گران‌تر و یا ارزان‌تر از سایر واحد‌ها باشد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی توضیح داد: تمامی واحد‌های مسکونی بر اساس درآمد دهک‌های مختلف طراحی شده و متقاضیان می‌توانند متناسب با توان مالی خود واحد مورد نظر را انتخاب کنند.

او درباره متراژ این واحد‌ها هم گفت: تمامی این واحد‌ها بر اساس الگوی مصرف بین ۷۵ تا ۸۰ متر طراحی شده است.

محمودزاده همچنین درباره شرایط متقاضیان هم گفت: خانه اولی بودن، متاهل بودن، داشتن سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا از شرایط لازم برای ثبت نام در طرح ملی مسکن است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به مرور زمان استان‌های دیگر با فراهم شدن شرایط لازم در پروسه ثبت نام قرار می‌گیرند، گفت: تلاش ما این است تا قبل از بهمن امسال فرآیند ثبت نام در تمام استان‌های کشور صورت گیرد.

او توضیح داد: طبق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه کشور، متقاضیان ثبت نام مسکن ملی باید شرایط لازم را کسب کند.

محمود زاده با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن پروژه به پروژه رقم تسهیلات دریافتی متفاوت است، گفت: میزان تسهیلاتی که برای این طرح در نظر گرفته‌ایم ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد خواهد بود.

بهره مندان از امکانات و واحدهای مسکونی دولتی مشمول طرح اقدام ملی مسکن نمی شوند

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: تنها افرادی می‌توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند که فرم "ج" آن‌ها سبز باشد بر اساس این فرم هر فردی می‌تواند یک بار از امکانات دولتی برای خانه دار شدن استفاده کند و کسانی که فرم "ج" آن‌ها قرمز شده باشد به معنای آن است که پیش از این از امکانات دولتی استفاده کرده و دیگر نمی‌تواند در این طرح ثبت نام کند.

او تصریح کرد: این طرح در استان‌هایی که زمین و ملک مناسب برای ساخت واحد مسکونی در آن‌ها فراهم شده باشد با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

گفتنی است از امروز ۱۸ آبان ثبت نام طرح ملی مسکن در چهار استان کشور آغاز می‌شود و این در حالی است که این طرح  ۲ ماه پیش در استان کرمان به عنوان پایلوت ثبت نام، انجام شد و بنیاد مسکن با طراحی سامانه خود از متقاضیان دارای شرایط ثبت نام کرد.

در پایلوت استان کرمان تصمیم بر آن شد که به تعدادی از متقاضیان به صورت گروهی زمین واگذار شده و بخش دیگری از اراضی هم به شرکت‌های سازنده واگذار شود. فردا استان سیستان و بلوچستان به عنوان اولین استان طرح اقدام ملی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را آغاز می کند. پیش از این محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی قیمت این واحد‌های مسکونی را حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حورا
۰۲:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
۱۸درصد زیاده والا ماهی ۲ونیم بایدقسط بدیم، من امروز ثبت نام کردم. بقیه کاراش مونده، کی پیامک میاد کی باید پول بزنیم حساب. کسی میدونه بهم بگع؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۲۰:۵۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
زابل .عدم تحویل مسکن مهر بعد از ۱۲سال.ادرس زابل دانشگاه ۷ مجتمع پنجاه واحدی ابنیه گستر.هیچ کس جواب گو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
نداشتن خونه مستاجر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
الان قیمت تمام شده مسکن ملی شهریار مابین ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیونه خوب اگه مردم چنین پولایی داشته باشن مگر دیوانه هستن خودشان را درگیر قسط و وام کنن همو ن میرن خونه میخرن دیگه،میری توسایت مینویسه اورده ی متقاضی ۱۵۰ میلیون بیشتر نمیشود ولی وقتی که راه وشهرسازی میری براتشکیل پرونده میگن اورده ای بین ۳۵۰ تا۴۰۰ میلیون باید داشته باشید تر رو خدا رسیدگی کنین با پول کا رگری مگه میشه چنین پولایی پس انداز کرد مسکن واسه همه یه رویای دست نیافتنی کردن،خواهشن مسولین یکم رسیدگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
نه به اونی که پنت هاوس چند چند صد متری و چند صد میلیاردی را با وام چهار درصد و ارز نیمایی درست کرده نه به ما که زمین هشتاد متری را با وام هجده درصد باید بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۰:۴۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
سلام من چن سال خانه ندارم ولی تو بهزیستی هستم
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۰:۴۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
من خانه ندارم تو بهزیستی هستم
Iran (Islamic Republic of)
قاسم‌شریف نیا
۲۲:۰۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
سلام ‌‌‌ما‌‌‌‌یه‌خوانواده‌۳‌نفره‌هستیم‌ویک‌بچه‌داریم‌۱۶‌ساله‌که‌ازدواج‌کردیم‌ولی خونه‌نداریم‌کرایه‌خونه‌ها‌خیلی‌بالا‌هستن‌من‌در‌شهرداری‌‌رفتگر‌هستم‌ماهی‌‌‌‌‌‌‌‌۴‌‌میلیون‌حقوق‌میگیرم‌‌من‌‌‌میخوام‌در‌مسکن‌مهر‌شرکت‌کنم‌‌‌‌باید‌چیکار‌کنم‌‌‌من‌در‌البرز‌‌کوهسار‌زندگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
بیرانوند
۰۰:۳۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
سلام من حاضرم تو ۴۰ متر خونه هم زندگی کنم فقط از مستأجری نجات پیدا کنم اما فکر آدمهای بیکارو کارگر رو هم بکنید از کجا بیارم ۴۰ میلیون پیش قسط تو رو خدا مبلغ واریزی ها رو بیارید پایین بخاطر رضای خدا
Iran (Islamic Republic of)
یونس داور بالابگلو تبریز
۱۳:۵۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
سلام جانباز ۲۵ درصد هستم اجاره نشین دارای دوفرزند تقاضای مسکن دارم
Australia
محمدرضا
۰۱:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
محمد‌امین‌پور
۲۱:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اخه‌درحال‌برسی‌یعنی‌چی،،خونه‌ندارم‌مستاجرم،هیچی‌ندارم‌مدارکم‌کامله‌چیه‌درحال‌برسی،،اگه‌واقعیت‌داره‌ترو‌قران‌جان‌همون‌بچه‌هاتون‌رسیدگی‌کنیین،اگه‌دروغه‌یاماله‌خودتونه‌ثبت‌نام‌الکیه‌،که‌.....
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام والا من تو این دوبار ثبت نام نتونستم ثبت نام کنم تو این گرونی بدبختی فک کن آدم مستجرم باشه با حقوق بخور نمیر کارگری آدم دیگه دوباره می‌تونه صاحب خونه بشه چرا یکی به فکر این مستجرای بد بخت نیست دیگه نه تنها نمی‌تونیم خونه دار شیم بلکه نمی‌تونیم خونه اجاره کنیم تورو خدا یه کم رسیدگی کنین این چه وضعیه که واسه مستجرا درس کردن اجاره ها سر به فلک کشیده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام من یه کارگر هستم که ماهی ۱ میلیون و۵۰۰ حقوقمه من چطور واسه خانه های مسکن ملی ماهی ۱ میلیون و ۵۰۰ بدم پس خرجی خودمون چی من ۱۷ ساله که ازدواج کردم و سه تا فرزند دارم تروخدا به دادمون برسین . من در استان سیستان و بلوچستان زندگی میکنم و به ما گفتن باید آوردتون ۱۰۰ میلیون باشه آخه ما ۱۰۰ میلیون ازکجا جور کنیم ازتون خواهش میکنم به دادمون برسین ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
محسن ابراهیمی کچویی
۱۵:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
من مستاجر دارای دوفرزند وکارگر مخابرات ودرطرح مسکن ملی هم ثبت نام کردم اولا که نقدینگیش خیلی زیادس وتا حالا هم هیچ اقدامی صورت نگرفته کی بایدمدارک ارسال شود لطفایکی جواب بدهدچون واقعا ازمستاجری خسته سدم
Germany
رضایی
۲۰:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
با عرض سلام خدمت مدیران ومسوولان همیشه دلسووووز.خدایش چگونه فکر میکنید.این برنامه ریزی رو کی انجام داده؟
Iran (Islamic Republic of)
سمیه علی اکبری
۰۶:۳۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
باسلام شرایط مسکن ملی برای خانم های مجرد به چه صورت آیا نسبت به زنان که همسر دارند شرایط بهتری و قیمت پایین تر درنظر دارید؟؟؟واینکه متراژ فرق میکند یاخیر؟
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۰۲:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام بند الان 30 سال که ازدواج کردم تو این 30 سال تا حالا برای خودمون نتونستیم یه خونه جور کنیم که تونستیم تو مسکن ملی ثبت نام کنیم میخواستم راهنمای کنین که انشالله این خونه هارو کی تحویل میدین و تو قسط اول چند میگیرین خیلی ممنون میشم که بگین یا راهنمای کنین
Iran (Islamic Republic of)
رضاآقائی
۱۲:۲۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب
بنده در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی اقدام کردم و کد رهگیری نیز از سامانه دریافت نمودم . حالا جهت پیگیری و اینکه از وضعیت ثبت نام خبر داشته باشم چطور میتونم اطلاع کسب کنم چون هیچ آیتمی در سایت و یا سامانه جهت پیگییری وجود نداره . ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۱۰:۴۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
کاش لا اقل صدمتر بود چطور ۴ نفر تو ۸۰ متری زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
من شوهرم از کار افتاده ۳ تا دختر دارم خودم کار میکنم کمکمون کنید حداقل یک وام برا پیش خانه جور کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۲:۰۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام شوهرم راننده کامیونه ماهی۲میلیون حقوقشه اگه بخوام ماهی۱نیم بدم قسط خونه ازکجا خرج ۳نفرو بیاره
بفکر مردم باشین یبار به مردم رحم کنید همه گرفتارن درضمن خیلی از مستجرها هستن ثبت نام نکردن چون دلال ها باعث شدن سایت پر بشه لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
وحید ابوالفضلی
۲۲:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
از صبح تا الان هر کاری میکنم نمیتونم ثبت نام کنم سایت مشکل داره لطفا یه نفر راهنمایی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ابولفضل
۲۱:۱۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
شما برای خانه دارشدن کسانی که خانه ندارن این کار راکردید من با حقوق کارگری چگونه ثبت نام کنیم خاهشن به نام مردم این تبلیقات نکنید این کسی که این طرح ریخته برا خودش نگهداره ۳۰۰ملیون داشته باشم همساله من دیگه احتیاج به این طرح نیست نکنید توره خدا بدتر زجر میدین کارگرا رو
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم صادقی لفوت
۱۹:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
۸۰ متری
Iran (Islamic Republic of)
معصومه جعفری زاد
۰۸:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام صبحتون بخیر
چرا برای شروع ثبت نام نمیتونیم ازهیچ طریقی اسم نویسی انجام بدیم
Iran (Islamic Republic of)
سیدولی الله میران
۰۰:۳۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
من جانبازان م دوتا دختر دارم هردوفاقد سرپرستپندچطور می توانم کمک شأن کنم. فاقد مسکن هستند هردو مستاجر وشوهران ضعیف الان کرایه نشینند. درقیمومیت مادران بودند...مادریکی فوت کرده و دیگری شوهر کرده ولی شوهر متاسفانه واجد شرایط مالی نیست.همسرش.تامین خرج میکند ودیگر با پراید مسافر کشی میکند. راهنماهای بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
محمد متين صادقي
۱۱:۱۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
ثبت نام خانه مسكن
Iran (Islamic Republic of)
حسین عظیمی
۱۶:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام به مسئولین باکفایت ممنونم از این طرح مسغره حرف شما اینه که جریان خیاره کارگری که 1500.000حقوق میگیره چطور اون مزدی که گرفته بیاره بده به شما پس خرج خانواده چهار نفریش را از کجا بیاره بده گدای کنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام، من شرایط ثبت نام و دارم، چند بار ازطریق همین سایت ها اقدام کردم و نشد، سایت معتبر رو معرفی کنین که بشه ثبت نام کرد، زمان ش وهم اطلاع رسانی کنین،، در ضمن تحت پوشش بهزیستی هم هستم،، ده ساله که مستاجرم،،
Iran (Islamic Republic of)
ولی زاده
۰۸:۲۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
میخوام ثبت نام در مسکن مهر کنم تحت پوشش بهزیستی ام سرمرست خانوارم هستم چطور میتونم ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام من طرم ملی مسکن ثبت نام کردم ولی پیامکی برای قبولی نیامد برام حالا باید چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۳:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
میخوام مسکن مهر ثبت نام کنم شرایطشم دارم.تحت پوشش بهزیستی هستیم باید ثبت نام کنیم.دفعه قبل جا موندیم،خواهش میکنم،سایتا باز کنید برا ثبت نام از اول،اول
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه عابدی زرین
۰۰:۲۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
از شما درخواست میکنم به داد مستاجر ها برسید خسته شدم به عنوان زن سرپرست از اجاره خونه ومخارج خونه خدا نگهدارتان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۸ دی ۱۳۹۸
توروخدا قسمتون میدم به مستاجرای اراک هم رسیدگی شود سایت اینجاهم بازشود .کمکمون کنید .ب سختی کرایه خونه میدیم هرسال ۲۰۰هزارتومان بیشترمیشه .ارااااااااک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۸ دی ۱۳۹۸
توروخدا توسایت بزنید ببینید هرکی خونه داره حذفش کنید یکی مثل مابیچاره فقیرا مستاجرا نتونستیم ثبت نام کنیم .خیلی هاهستند به نام خانومشون زدن خونه .خودشونم میان ثبت نام میکنن اخه خدا خوش نمیاد .این انسافه اخه .کمک مردم مستاجرکنید توروخدا .فقط مستاجرایی که اصلا خونه ندارن کمکشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن براتی
۲۲:۳۶ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام
کجا خونه میخوان بدن
آیا جای خونه میدن که ما بتونیم بریم سر کار
یا اونجا کار هست ما اونجا بریم سرکار
یا از اونجا تا محل کارمون زیاد نیست
که ما بتونیم کارمون از دست ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام من منطقه رو اشتباه زدم موقع ثبت نام ویرایش نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۹:۰۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام من ساکن نسیم شهرم برای اسلام شهر ثبت نام کردم بعضیا میگن اشتباه کردی باید پرند رو انتخاب میکردی؟ اینجوریه؟کسی اطلاعی داره؟الان چی میشه؟حذف میشم؟همه شرایط رو دارم امکان ویرایشم نداشت یا شماره ای ک زنگ بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
حقوق کارگر وقتی دو تومن هم نمیشه، چطوری مبلغ یک و نیم باید قسط بده!!؟
مسئولین کودن به جای این طرح های مسخره بهتره تمرکز زدایی کنن.
زنجیره کامل کار رو به شهرهای کوچکتر ببرن تا جمعیت هم به اونجا بیاد. توسعه هم متوازن باشه. راه حل مشکل مسکن توی دورکاری و آموزش رسمی از راه دوره. ژاپن که نیستیم زمین کم داشته باشیم آخه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
عجب حکایتی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
مسخره بازیا چیه ۱۰ دقیقه ای پردیس پر شد!قبلشم ک گیر داشت باز نمیکرد،بازم یه مشت دلال با شناسنامه اینو اون ثبت نام کردن،آفرین ب نظارتتون.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بارها گفتیم که دست دلالان وسوداگران مسکن قطع کنید ولی کو گوش شنوا وشاید هم دولتمردان یا درخواب هستند یااینکه خدای ناکرده برحق این مردم ظلم می کنند وبخاطر این است که مسکن به بی خانمان تعلق نمی گیرد مسولین مملکتی تورا اخدا بفکر این مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۴۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
مگه نگفتین متری ۱،۵تا۲،۵پس چطوری یه خونه ۷۵ متری ۳۰۰ملیون قیمتشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا رسولی
۱۷:۲۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
خونه ۸۰متری
Iran (Islamic Republic of)
سعدی
۲۲:۳۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
لطفا پارتی بازی نشه ما رفتیم هرجا ثبت نام کنیم میگن وقتش پر شده یا ثبت نام ندارم ما ۸سال مستاجریم بااین اوضاع فکر کنم تا اخر عمرهم خونه بتو نیم بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
فرهان مظفری ایلام
۲۲:۳۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
با سلام ،این طرح خوبیه اما متاسفانه به خاطر نبودن نظارت دقیق وبی وجدانی کارمندان بی لیاقت ورشوه خوار تعاونی های مسکن وهمکاری با افراد سود جو حق افراد واجد شرایط پایمال شده وتنها افرادی از این طرح بهرمند میشوند که دستشان در دست بنگاه های معا ملاتی یا کارمندان تعاونی های مسکنه ،خود من یکی از افرادی هستم که در دور اول ثبت نام کردم و بهانه الکی از این طرح محروم شدم ،لطفا مسئولین خودشون را به خواب نزنند
Japan
Me
۱۱:۴۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
من ساعت ده شروع ب ثبت نام کردم و در عرض ۶ دقیقه ثبت نامم داش تموم میشد اخطار داد ک ظرفیت تموم شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا از ماست ک برماست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
اگه از اینها خیری به مردم ایران میرسید سالها پیش این کارو میکردن این مسکن برای قشر ضیف جامعه نیست برای از ما بهترونها هستش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
ای بابا تا حالا خیری از اینا ب مردم نرسیده تسهیلات ۱۸ درصد
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضاریگی جلایی
۰۹:۰۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
من یک پیرم ی ازکارافتاده هستم توان کارندارم الان منی که ندارم ازکجابیارم
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضاریگی جلایی
۰۸:۵۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
سلام من ی خانم بدسرپرستم شوهرم معتاده خودم کار میکنم اجاره خونه وخرج خونه میدم ازکجا 30میلیون بیارم واسه مسکن ملی که خانه دار بشم بدادمان برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
خواهشن فقط الکی نگید
Iran (Islamic Republic of)
ستایش الیاسی
۱۵:۳۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
من 12سالمه مستاجریم نه ماشین داریم نه خونه وقتی گفتن مسکن ملی شروع شده خیلی خوشحال شدم اما تا خواستیم ثبت نام کنیم گفتن تکمیل شده خیلی ناراحت شدم خیلی گریه کردم تورو خدا کاری بکنید تا اسم ما هم توی لیست بره ما کرمانشاه زندگی میکنیم از مسئولین خواهش میکنم کمکمون کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
sohail
۱۰:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام لطفا شماره منو داشته باشین براتون پیگیر میشم ببینم راهی هس یا ن ولی نهایت سعیمو میکنم
Iran (Islamic Republic of)
خلیل بغلانی
۰۸:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
سلام ما جا موندیم ظرفیت زود پر شد کسی نیست امتیازش نمیخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
بی انصاف ها اگه سایت رو باز بذارن برا ثبتنام چی میشه مگه مسابقه است که زود بستنش
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۶:۰۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
ما که خواستیم ثبت نام کنیم بعد ی ساعت تکمیل ظرفیت شد خیلی مسخره س خب یا نگید طرح ملی مسکن یا اگر میگید اجازه ثبت نام هم بدین این چ وضعشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
ازکجا پول بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
مارا مسخره کردیدازکجا پول بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
سلام باحقوق ۸۰۰تومان ماهیانه کارگر که نون شبش هم بد میتونه بخوره از کجا بیاره یه چیزی گفتید که اخرش خونه ها بمونه برای خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
۳۰۰ ملیون تومنننننننننننننن یا ابر فرض
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۵۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
باسلام لطفا یه نفر پاسخگو باشه ثبت نام‌مسکن در چهارمحال بختیاری از چه زمانی شروع میشه ..تو سایت گفت ۹۸/۰۸/۲۷ شروع میشه ولی هنوز خبری نیست لطفا جواب بدید که از چه روزی شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاچتر
۱۴:۳۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
سلام اگه با حقوق ۱/۵۰۰ما میشه هفتصد هزار تا یک میلیون قسط داد شما طرح قشنگه ولی تو حرف زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلام ما باید چی کار کنیم ما که تو روستا زندگی میکنیم و این بهترین شرایط بود تا بتونیم از روستا بیرون بیایم آخه حتی زمین کشاورزی هم نداریم کارگرم این ۵سال زندگی کردن تو شهر مورد نظر چه صیقه ای بود
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش نیستانی
۱۵:۱۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
خانه ۸۰متری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
سلام خانواده چها نفره با مزد کارگری روزی صد تومن چجوری میتونه سپرده بزاره و از تسهیلات بهره ببره نفستون از جای گرم بلند میشه
پانزده سال مستاجریم و در تنگنا گفتیم شاید این طرح بتونه درد بی خانمان بودنمون رو دوا کنه اما متاسفانه از اینم بی نصیبیم بخاطر شرایط اقتصادیمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
سکووووت
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۱:۳۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
1200قسط خخخخخ،ما که ماهی یک تومان میگیریم چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
خیلی بی انصافیه ی ی کارگر با حقوق یکو نیم یا دو مگه میشه کرایه خونه بده سرقفلی بده بعد خرج خوراکو پوشاک هم باشه این واما چجوری پس بده از کجا بیستومن یا سی تومن بیاره براره بانک خدا خیرتون بده .ی چیز بگین ک با عقل جور دربیا د شما قراره کمک مردم کم درامد بی خونه کنید اونایی ک دارن ک دارن ی فکری ب حال مستاجرا کنید
Iran (Islamic Republic of)
خ ایرانی نژاد
۱۹:۵۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
بنده نتوانستم ثبت نام کنم احتیاج مبرم خانه دارم آیا آنهای ثبت نام کردن درالویت هستن (یا به طریقی دست دلال ثبت نام شده ) میشود ۱۰ سال حق فروش نداشته باشد باید ساکن خود شخص متقاضی باشد ۱۰ سال در اینصورت دست دلال غیر نیاز قطع مگردد
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۵:۲۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
سلام ۴نفر جمع شن باهم زمین بخرن ۴طبقه تک واحدی بسازن متری یک ونیم هم نمیشه چرا بدین دولت بسازه ۳ماهه تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
پرستش
۱۳:۰۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
سایت قم ظرف کمتر از یک ساعت بسته شد!!!
Iran (Islamic Republic of)
و.م
۱۲:۳۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
قیمت هارو برگردونن به قبل همه میتونن بخرن
خونه ای که پارسال ۶۰ میلیون بود الان شده ۲۵۰ میلیون، منی که مجردم و ۲۸ سالمه تا کی باید کار کنم خونه بخرم، ماشین بخرم، ازدواج کنم و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
اگه کسی 30درصد نداشته باشد بده اول کار باید بمیره آخه اینا چه قانونیه از خودتون میدید بیرون
تازه میگید نزول و ربا حرومه خودتون 18 درصد سود میگیرید
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
واقعا خیلی شرایط هاتون رو سخت گرفتیدمتری۲میلیون کی میده به مسکن مهر.بخدادیگه بریدم
Iran (Islamic Republic of)
خانه بدوش
۲۲:۵۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
یکی از مهمترین عوامل طلاق همین طرح قانون ثبت نام مسکن مهر یا ملی است .که بنده یکی از قربانیان آن هستم ۹۰٪زنلن ثبت نام کننده در این طرح با طلاق سوری اقدام به گرفتن خانه از دولت شده اند که بیشترین واگذاری های دولت والویت تحویل خانه زنان سرپرست خانوده بودند که۵۰٪آنان پس از گرفتن خانه دیگر حاضر و تمایلی به زندگی با همسر سابقشان را نداشتند . بنده خانه داشتم درسال۸۳برای ازدواج دخترم وجهیزیه او خانه را فروختم اما نامم در زمین شهری ثبت شده بود و نتوانستم در سال۸۶در مسکن مهر ثبت نام کنم بناچار با توافق همسرم طلاق سوری گرفتیم و خانه دار شدودیگر.......جای تلخ این قصه دولت درسال۹۲دیگربرای ثبت نام کاری به گزینی خانه داشتن متقاضی نداشت و متقاضی می‌توانست هرچند تا خانه که میخواست ثبت نام کند . فقط بنده خانه بدوش ماندم
Germany
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
شریط ثبت نام میشه رهنمایی کنید اول چقدر باید پول بدیدم
Iran (Islamic Republic of)
مهراب
۰۵:۱۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
30 میلیون و ماهی 1/500تومان قسط

ماهی هم 18%سود
یعنی نزول کنی ۱۰ درصد ازت میگیرن
چون این به دولت ربط داره 18 درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
خدابزنه ب کمرتون اگه اینقدپول داشتم خودم خونه رهن میکردم بهتربود.واسه کمیته امدادچرافکری نمیکنن خودشون تورفاهستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
ما هفت ساله مستاجریم از شرطی که دولت گذاشته هیچ کدوم استفاده نکردیم سه روز میرم بنیاد مسکن هرکسی جایی میفرسته پاسخگو نیستن از ناراحتی نشستم گریه کردم کسی رسیدگی نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۰:۵۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
خداییش برید کشور دیگه هیچ کاری نکنین حقوق میگیری ولی اینجا باید سگ دو بزنی بخاطر چند قاز پول که اونم میگیرن بخاطر آب و برق و گاز
مگه ابو برق و گاز برای خود ایرانی ها رایگان نیست؟؟چرا گندشو دراوردید مردمم حالیشون میشه دیگه اخه بجای اینکارا بفکر کشور باشید
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۰:۵۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
با سلام و احترام
خواهشمنداست دولت یه فکری به حال این جوانای امروری بکنه که میخان متاهل بشن-خیلی از جوانای ما کاری ندارن و به دلیل گرونی اجناس هیچ اقدامی نمیتونن کنن.
چرا پیگیری نمیکنین؟
اینقدر باید بگردیم تا یه خونه پیدا کنیم لطفا مسکن مهر قزوین شروع به ثبت نام کنید.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۰۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
سلام
ممنون بابت اطلاع رسانی کردنتون
Germany
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
ماشالا ماشالا بش بگین ......ماشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
سلام من ساکن قم هستم فردا سایت بسته میشه من هنوز نتونستم ثبت نام کنم سایت جواب نمیده حالا تکلیف چیه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
مگه خودتون بتونین با ا ون حقوقای 15 میلیونیتون از این خونه ها بخرین
ما اگه داشتیم از این وامای 18 درصد سود ربا پس بدیم تا حالا ده بار صاحب خونه میشدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
چرا اینقدر گران حالا که برای ۷۵متر3000هزارتومان قیمت گزاشتن ماازاملاکی ها چندبخریم
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۱۷:۲۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
خودشون قصر نشینن.اونوقت یه عده بدبخت بیچاره باید تااخر عمر باید قسط یه خونه سست و بی پایه رو بدن اخرشم بگن 99سالس برید بیرون .
اونایی که پول بیشتر ندارن باید تو خونه هایی بشینن که مصالح خوبی نداره که خدا نکرده با یه تکون بریزه تو سرشون
که چرااااااااااا چون بی پول و نیازمندن !!!!!!
اخه انصافتون کجا رفته حدا به همتون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
وهاب
۱۶:۱۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
مردم به همه جور دولتی اعتماد کردن ولی نتیجه ای جز بدبختی و فلاکت نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
الان ۱۰ سال هست ازدواج کردم ب امید اینکه خوش بخت میشیم ولی از همون اول افتادیم تو مشکلات و گرونیها هنوز ک خونه نداریم و درآمد هم خیلی خیلی کم هست که به آخر ماه هم نمیرسه یک پسر دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
واقعا.....جالبه سایت باز نشده پر میشه .خدا خودش جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
والا من بیست ساله مستجر هستم تومسکن مهربا۴درصدثبت نام کردم آخرشهم نتونستم پولش جورکنم حالا با۱۸درصدچیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
مرسی از حررررفتوووون
۱۴:۳۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
مرررسی از حرفتوووووون والاااه
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۱۳:۰۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
واقعا فقط خدا ب داد مردم برسه دیگ بیکاری از یه طرف بی پولی طرف دیگ حالا بخاییم وامم بگیریم و ۱۸درصدم قسط بدیم با این حساب ن صاحب خونه میشیم ن اصن تا اونموقع زنده هستیم ک توش بشینیم فقط باید حمالی کنیم تا قسط بدیم.واقعا نمیدونم دیگ چی بگم چیکار کنم ب کی بگم فقط خدا حکم کنه ب همشون دیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
واقعن متاسفم به مردم ایران که هیچ کس به فکرشون نیست پس بگو که چرا قیمت خونه یه هوی رفت بالا
Iran (Islamic Republic of)
شانس
۱۲:۵۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
واویلاااااااا18درصد؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۰:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
سایت را باز نمیکنند که بعد بگن ظرفیت تکمیل شد، قراره مثل سایت های فروش خودرو ظرفیت برای خودیا باز بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
چه خبره ۱۸ درصد؟واقعا خسته نباشین اینقدر به فکر دهک های مختلف هستین.!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۵:۳۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
والا ما هم نتونستیم ثبت نام کنیم میزنه زمانش متعاقبا اعلام میشه بعد تو اخبار هی میگه ثبت نام آغاز شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
مجردهای بی پول که کسی به اون ها زن نداده واوضاعشون بدتر از متاهل هاست چه کنند چرا به این قشرخانه نمی دهید
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۰۱:۴۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
یه کارگربا اضافه کاری ۲تومن حقوق میگیره ماهی۵۰۰اجاره میده ۱۵۰۰هم بریزه قسط خونه تابیاد خونه رو تحویل بگیره جونی براش نمیمونه که باید۲سال هوابخوره چون چیزی نمونده که پول خوردوخوراک وپوشاک باشه واقعآ طرح هستش قیمتابرگرده به قیمت قبل خونه دادنتون پیشکش خودمون از خوردوخوراکمون میزنیم میخریم الان نمیدونیم پول پیش بدیم ۳۰تومن بخابونیم بانک اگه داشیم خودمون خنه میخریدیم دیگه
۱۲
آخرین اخبار