سرمربی تیم بانوان سپاهان گفت:داور ترجیح داد پنالتی ما را اعلام نکند.

بیان محمودی سرمربی تیم بانوان سپاهان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: نیمه اول متاسفانه بازیکنان سپاهان تمرکز لازم را نداشتند و در جریان بازی نبودند که باعث شد ۳ گل از حریف دریافت کنیم و بازگشت سپاهان به بازی را بسیار سخت کرده بود.

محمودی ادامه داد :با صحبت‌های بین دو نیمه سعی کردیم تمرکز بازیکنان را بالا ببریم که باعث شد تیم به بازی برگردد و بازی را مساوی کنیم.

او در خصوص داوری این دیدار گفت: داور یکی از گل‌های ما را مردود اعلام کرد ، امیدوارم تصمیم داور صحیح باشد، در صحنه‌ای دیگر توپ در محوطه جریمه به دست باریکن شهرداری سیرجان برخورد کرد که داور ترجیح داد که  پنالتی اعلام نکند. من به تصمیمات داور احترام می‌گذارم و امیدوارم سوت های  امروز ایشان درست باشد، جز در این دو صحنه بحث بر انگیز داوری خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم بانوان سپاهان افزود:تیم شهرداری سیرجان بسیار خوب است و بازیکنان ملی پوش زیادی دارد ، خدا را شکر می کنم به بچه‌های ما به بازی بازگشتند و ۹۰ دقیقه جنگیدند و به نظر من زیباترین بازی لیگ را شاهد بودیم.

محمودی در خصوص دربی اصفهان در هفته آینده گفت : هفته بعد دربی اصفهان را داریم، ذوب آهن بازیکنان بسیار خوبی دارد امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

او در خصوص مصدومیت بازیکنان سپاهان گفت: دو روز پیش از این دیدار نیز مهناز شاهمرادی که از بازیکنان اصلی ما بود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و همچنین سه بازیکن ما امروز با وجود سرماخوردگی در ترکیب تیم قرار گرفتند و بازی کردند.
 
 
 
انتهای پیام/ش
 
 

صحبت های سرمربی سپاهان بعد از تساوی خانگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار