استاندار البرز گفت:

مدارک شهردار منتخب فردیس در انتظار تایید وزارت کشور است

استاندار البرز گفت: شورای شهر فردیس طبق قانون مدارک شهردار منتخب را به وزارت کشور ارسال کرده و صلاحیت وی در انتظار تایید است.

عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در حاشیه حضور در نماز جمعه شهرستان فردیس، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: اعضای شورا انتخاب مردم شهر هستند و ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم از این رو در امورات شورای شهر دخالتی نخواهیم داشت.

شهبازی با بیان این که انتخاب شهردار مهم ترین وظیفه اعضای شورای شهر است، افزود: گزارش‌هایی که از مجموعه شورای شهر فردیس به دست ما رسیده، بیان می‌کند پروسه انتخاب شهردار انجام شده است و مدارک شهردار منتخب در وزارت کشور در حال گذراندن مراحل قانونی است.

شهبازی گفت: باور ما در مجموعه استانداری این است که هر دستگاه و مجموعه‌ای با توجه به صلاحدید خود رفتار و تصمیم گیری کنند از این رو سعی بر این است که دخالتی در امور سایر نهاد‌ها صورت نگیرد.

او با اشاره به اینکه شورای شهر از جمله مهمترین این نهاد‌ها است که باید بدون دخالت و فشار سایر نهاد‌ها تصمیم بگیرد، گفت: اطمینان داریم که با خرد جمعی عملکرد بهتری میسر می شود، البته معاون عمرانی استانداری نیز به عنوان ناظر بر امور شورا‌ها انتخاب شده است چرا که پیگیر هستیم مشکلات شهر به سرانجام برسد.

پیش از این اخبار ضد و نقیضی از عدم ارسال مدارک شهردار منتخب فردیس به وزارت کشور منتشر شده بود.

انتهای پیام /ج.خ

انتخاب شهردار فردیس

برچسب ها: فردیس کرج ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.