شش نفر در زلزله آذربایجان شرقی جان باختند

آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: مسئولان بیمارستان فوت یک خانم را به عنوان نفر ششم جان باختگان زلزله تایید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار حسین عبدی آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در بازدید از روستای زلزله زده ورنکش شهرستان میانه در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: از ساعات اولیه وقوع زمین لرزه نیرو‌های انتظامی در محل حضور دارند و امنیت کامل در مناطق زلزله زده برقرار است.

وی ادامه داد: جاده‌های منتهی به مناطق زلزله زده هم باز بوده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، فقط در محدوده روستای ورنکش محدوده ترافیکی گذاشته شده تا ورود غیر ضروری به روستا انجام نشود.

۲:۱۷ بامداد امروز زمین لرزه‌ای به بزرگی ٥.٩ ریشتر شهر ترک از شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی را لرزاند و در پی این زمین‌لرزه تاکنون ۶ نفر فوت شده و تعداد زیادی نیز مصدوم شده‌اند.

شهر‌های میانه، سراب و ترکمانچای در استان آذربایجان شرقی تحت تاثیر مستقیم این زلزله قرار گرفته‌اند و تاکنون ۷ روستای مناطق زلزله زده بیشترین خسارت را دیده اند و در این میان بیشترین تخریب در روستای ورنکش میانه با تخریب ۱۰۰ درصدی ۳۰ خانه گزارش شده است.

انتهای پیام/ف

جانباختگان زلزله به شش نفر رسید

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.