نماینده ویژه وزیر رفاه خبر داد؛

برقراری بیمه بیکاری برای خسارت‌دیدگان زلزله

میرهادی قره سید رومیانی گفت: بیمه بیکاری برای نیرو‌های خسارت دیده در اثر زلزله برقرار می‌شود.

برقراری بیمه بیکاری برای خسارت‌دیدگان زلزلهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، میرهادی قره سید رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‎های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیمه بیکاری برای نیرو‌های واحد‌های خسارت دیده در اثر زلزله امروز آذربایجان‌شرقی برقرار می‌شود.

او اظهار کرد: پس از دستور وزیر رفاه در حال رسیدگی به نحوه ارائه خدمات به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی هستیم.

او اضافه کرد: تمام توان این وزارتخانه را در کاهش آلام مردم عزیز آن منطقه به کار می‌گیریم و وزیر رفاه دستور بسیج تمام امکانات را داده است.

قره سید ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی با حضور در جلسات و بازدید‌ها به صورت فوری نیاز‌های مربوط قابل تامین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برطرف می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: تمام ادارات کل وزارتخانه و مجموعه‌های مرتبط در استان درحالت آماده باش هستند که تمام وقت به رفع نیاز‌ها بپردازند.

قره سید رومیانی با اشاره به اینکه ستادی ویژه زلزله زدگان آذربایجان شرقی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شده است، افزود: این ستاد به ریاست معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌ها در ساعات اولیه امروز آغاز بکار کرد و با تمام دقت درحال رصد وضعیت زلزله زدگان است.

او افزود: با توجه به اینکه وزارتخانه مجموعه‌های متعددی دارد، درحال رصد تمام نیاز‌های منطقه هستیم و اقدامات مقتضی درحال انجام است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‎های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه ساعت ۱۰ امشب جلسه شورای هماهنگی در تبریز برگزار می‌شود، ادامه داد: بهزیستی نیز کاملا آماده باش بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او گفت: خوشبختانه در هیچکدام از مراکز شبانه روزی مشکلی پیش نیامده است و افراد مقیم مراکز در سلامتی کامل هستند.

قره سید افزود: معلولین و خانواده‌های تحت پوشش در شهرستان‌های مذکور هیچگونه صدمه و آسیب جانی ندیده اند، ولی از لحاظ مالی و منازل مسکونی خسارت دیده اند که در برآورده اولیه منزل مسکونی ۲۰ خانواده از خسارت جزئی تا تخریب کامل دیده اند که در حال جمع آوری و تکمیل اطلاعات هستیم.

او خاطرنشان کرد: تیم محب شهرستان از اول صبح در منطقه حضور دارد و مشغول ارائه خدمات به خانواده‌های جانباختگان هستند و هماهنگی شده تا از فردا صبح تیم‌های محب سایر شهرستان‌ها هم به منطقه اعزام و خدمت ارائه دهند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در زمان حاضر هیچ گونه مشکلی در حوزه کاری بهزیستی وجود ندارد و در صورت نیاز اطلاع رسانی خواهدشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.