تبعیضی که یکباره به حمایت تبدیل شد!

ترامپ در آستانه انتخابات حامی سیاه‌پوستان شد

سیاست‌های تبعیض‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا که همواره به سیاه‌پوستان در این کشور آسیب رسانده، در آستانه انتخابات به سیاست‌های حمایتی تبدیل شده است!

ترامپ در آستانه انتخابات حامی سیاه پوستان شد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی در جمع سیاه پوستان در ایالت جورجیا گفت: خوشحالم که در اینجا در قلب جورجیا هستم تا تلاشی جدید در سطح کشور را شروع کنیم. به این (شعار) فکر کنید: سیاهان برای ترامپ، صدای سیاهان برای ترامپ. آمریکایی‌های آفریقایی برای ترامپ. هر چیزی که شما دوست دارید بنامید. شما کدام را ترجیح می‌دهید. سیاهان برای ترامپ یا آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار برای ترامپ.

ترامپ ادامه داد: دموکرات‌ها می‌خواهند در پروژه‌های سبز جهانی سرمایه‌گذاری کنند، اما من می‌خواهم بر روی جامعه سیاهان آمریکا سرمایه‌گذاری کنم.

رئیس جمهور آمریکا گفت: دموکرات‌ها سال گذشته حتی دولت را تعطیل کردند، اما هیچ کاری برای آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار انجام ندادند.

دونالد ترامپ در حالی حامی حقوق سیاه‌پوستان شده است که سیاست‌های تبعیض‌آمیز او علیه این گروه همواره به ضرر آنها تمام شده و به آنان آسیب بسیاری وارد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار