برزگر: برخی افراد در فوتسال بانوان نتیجه گرا هستند/ قضاوت‌های نیم فصل اول ضعیف بود

سرمربی تیم پارس آرا شیراز گفت: متاسفانه یکسری افراد تنها به نتیجه یک بازی توجه دارند.

برزگر: یکسری افراد در فوتسال بانوان تنها نتیجه گرا هستند/ قضاوت‌های نیم فصل اول ضعیف بودند

نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا شیراز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال بانوان نسبت به گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته و تمامی تیم‌ها با قدرت در رقابت‌ها ظاهر می‌شدند. ما تیم ضعیفی در مسابقات نداشتیم، بازیکنان خوب و ملی پوشان هم در لیگ پخش شده بودند و این باعث شده بود که رقابت‌ها سطح بالایی پیدا کند.

او تصریح کرد: تیم پارس آرا مشکلات مالی بسیاری داشت و ما با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم کردیم، اما متاسفانه یکسری نتایج ضعیف هم در مسابقات گرفتیم. شرایط ما در لیگ امسال به هیچ وجه مطلوب نبود به طوری که هر چند در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کردیم، اما بعد از مدتی عملکردمان افت داشت.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


برزگر افزود: یکسری از بازیکنان در طول فصل مصدوم شدند و به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کنیم، اما تمام بازیکنانی که داشتیم برای تیم از جان مایه گذاشتند، اما یکسری افراد توجهشان تنها معطوف نتایج است، من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. اگر شرایط اقتصادی تیم ما بهتر شود برای نیم فصل دوم تعدادی بازیکن می‌خریم.

یکسری داوران در سطح لیگ برتر نبودند

سرمربی تیم پارس آرا شیراز در ادامه گفت: هیچ وقت دوست نداشتم راجع به داوری اعتراضی بکنم یا حرفی در این خصوص بزنم، اما متاسفانه بعضی داوری‌ها لطمه زیادی به تیم‌ها زد و نتیجه بازی‌ها را عوض کرد. یکشری داوران در سطح لیگ برتر قضاوت نمی‌کنند، وقتی سطح یک لیگی مثل ایران سال به سال باکیفیت‌تر می‌شود باید سطح داوری‌ها هم بهتر شود، اما دیدیم که عملکرد داوران در نیم فصل اول ضعیف بود و اکثریت مربیان لیگ از شرایط داوران ناراضی بودند.

برزگر تصریح کرد: فکر می‌کنم تیم‌ها در نیم فصل دوم قوی‌تر هم شوند و شرایط سخت‌تر می‌شود چرا که همه تیم‌ها برای کسب امتیاز وارد زمین بازی می‌شوند. خوشبختانه در لیگ امسال به بحث جوانگرایی توجه بسیاری شد و این یک اتفاق خوب برای فوتسال بانوان بود و یک پشتوانه برای تیم ملی کشور ما.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار