تلاش مسئولان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر اهواز

استاندار خوزستان از تلاش مسئولان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر اهواز به کار می‌گیرم تا این جشنواره فاخرتر و با شکوه‌تر از دوره قبل برگزار شود و معتقدم هر رشته مخاطبانی دارد که باید به آن‌ها احترام بگذاریم و بنا نیست آنچه مورد علاقه نیست تعطیل شود.

او افزود: هنرمندان نیز تمام آن چیزی که لازم است را آماده و به ما اعلام کنند تا از طریق دستگاه‌های مختلف استان امکانات را برای هر چه بهتر برگزاری جشنواره بسیج کنیم.

شریعتی بیان داشت: این جشنواره در دهه‌های آینده کاری ارزشمند و ماندگار و منشا خدمات فراوان برای حوزه فرهنگ استان و اهواز باشد.

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز گفت: با هدف و نگاه ایجاد نشاط و شادابی و همچنین ایجاد امید در بین مردم خوزستان تصمیم بر این شد با توجه به وجود مخاطبان تئاتر یک جشنواره بین‌المللی به صورت فستیوال در استان شکل گیرد.

او افزود: برای آن برنامه‌ریزی خوبی شده است و پارسال این برنامه به صورت آزمایشی در بهبهان برگزار شد و بیش از ۵ هزار مخاطب در آن شرکت کردند لذا پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۱۵ هزار نفر در اهواز شرکت کنند که لازم است با هماهنگی مدیران، مسیر مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر

برچسب ها: تئاتر ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.