استاندار گیلان از نصب پل فلزی موقت در شهر اسالم خبر داد

استاندار گیلان در بازدید از پل خسارت دیده شهر اسالم از نصب پل فلزی موقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز در بازدید از پل خسارت دیده شهر اسالم گفت: تا زمان بازسازی پل خسارت دیده شهر اسالم، پل فلزی موقت نصب خواهد شد.

او، با اشاره به اینکه درپی بارندگی ۲۱ و ۲۲ مهرماه بخش اعظمی از زیرساخت‌هایی که مقاومت لازم را نداشتند از جمله این پل که قدمت بالایی داشت، خسارت دید، افزود: برای بازسازی این پل که یکی از زیرساخت‌های اساسی عبور و مرور مردم است نیازمند پیگیری‌های مستمری بود که  از سوی بنده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مرتبط انجام شد.

استاندار گیلان، از نصب پل فلزی موقت به منظور تسهیل در تردد مردم خبر داد و گفت: با انجام مراحل نصب این پل امیدواریم در هفته آینده مورد بهره‌برداری مردم نجیب و شریف و تردد خودرو‌ها از این مسیر قرار گیرد.

ارسلان زارع، با اشاره به پیش بینی ۲۰ میلیارد تومان برای احداث پل جایگزین، افزود: تلاش ما بر این است تا در طراحی، جانمایی و تامین اعتبار پل جایگزین تعجیل شود و مراحل احداث آن آغاز شود.

او تصریح کرد: پل فلزی موقت از استاندارد‌های لازم تردد خودرو برخوردار بوده و دارای ظرفیت ۴۵ تن و دهانه ۴۵ متر است و عرض مفید آن ۵.۵ متر است.

بخشی از پل شهر اسالم درپی بارش شدید باران روز ۲۰ و ۲۱ مهر خسارت دید و استاندار گیلان در ساعات اولیه بارش شدید باران به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دستور داد تا از نزدیک وضعیت مناطق خسارت دیده ناشی از سیل را بازدید و امکانات لازم برای تسهیل تردد مردم را فراهم کند.

 

انتهای پیام/م.ع

نصب پل فلزی موقت در اسالم

برچسب ها: استانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.