نصراله‌زاده: بازی مقابل امارات بسیار سنگین بود/ اسپانیا همیشه مدعی قهرمانی بوده است

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: امیدواریم امشب بازی خوبی برابر اسپانیا به نمایش بگذاریم، این تیم همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

نصراله‌زاده: اسپانیا در تورنمنت‌ها همیشه مدعی قهرمانی بوده استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، محسن نصراله زاده مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: بازی مقابل امارات بسیار سنگین بود؛ تیم امارات در یک سال اخیر کاملا تغییر کرده است و  به روز بازی می‌کند که از نظرم در سال‌های آینده رغیب خوبی برای تیم‌های سطح یک دنیا خواهد شد.

وی ادامه داد: بازیکنان در غیاب احمدزاده و اکبری بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با استفاده از تجربه هایشان توانستند بر میزبان پیروز شوند. در واقع بازیکنان بدون اشتباه کار کردند و نتیجه را به نفع ما رقم زدند.


بیشتر بخوانید: خلاصه بازی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و امارات در ۱۷ آبان ۹۸ + فیلم


مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره بازی امشب برابر اسپانیا در فینال جام بین قاره‌ای گفت: امیدواریم امشب بازی خوبی برابر اسپانیا به نمایش بگذاریم. این تیم از همان سال‌های ابتدا همیشه مدعی قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف بوده است. هدف اولیه ما رسیدن به فینال بود، اما از الان همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا با ارائه یک بازی خوب، با کسب جام قهرمانی مسابقات را به پایان برسانیم.

نصراله‌زاده درخصوص وضعیت بازیکنان مصدوم تیم گفت: در ۲ بازی اخیر احمدزاده و اکبری را در اختیار نداشتیم. احتمالا احمدزاده را برای بازی امشب در اختیار داشته باشیم. اکبری که تا سه هفته آینده امکان حضور در تمرینات را ندارد. ضمن اینکه مسلم مسیگر هم از چند ناحیه احساس درد دارد که امیدواریم امشب بتواند مانند همیشه مثمر ثمر بازی کند.

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار