توضیحات بیل‌ گیتس درباره دلیل شکست سیستم‌عامل ویندوزفون

بیل گیتس در یکی از کنفرانس‌های اخیر خود درباره دلیل شکست سیستم‌عامل تلفن‌ همراه مایکروسافت صحبت کرد و این اتفاق را بزرگ‌ترین اشتباه خود دانست.

توضیحات بیل‌ گیتس درباره دلیل عدم پیشرفت سیستم‌عامل تلفن همراه مایکروسافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند هفته پیش، مایکروسافت یکی از دستگاه‌های خود که شایعات زیادی درباره آن منتشر شده بود، رونمایی کرد. در کمال تعجب، این دستگاه که Surface Phone نام دارد یک گوشی اندرویدی است.

اخیرا صحبت‌های زیادی درباره ورود دوباره مایکروسافت به دنیای گوشی‌های تلفن همراه مطرح شده بود. این اتفاق درست است اما مثل این که قرار نیست مایکروسافت باز هم از سیستم‌عامل انحصاری خود در این زمینه استفاده کند. به نظر می‌رسد مایکروسافت به این نتیجه رسیده است که دیگر بهتر است از اندروید برای گوشی‌های خود استفاده کند.

اگر شما از این اتفاق متعجب شده‌اید جواب سوال‌های شما را Panos Panay، مدیر ارشد محصولات گروه دستگاه‌های مایکروسافت داده است. او به تازگی در یک مصاحبه شرکت کرده و درباره این مسائل توضیح داده است. در خبرهای گذشته گفته شده بود که این شرکت معتقد است بهترین سیستم‌عامل برای محصول جدیدش اندروید است.

توضیحات بیل‌ گیتس درباره دلیل عدم پیشرفت سیستم‌عامل تلفن همراه مایکروسافت


بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ تلفن هوشمند با بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه


توضحیات بیل گیتس درباره سیستم‌‎عامل این شرکت

در این میان بیل گیتس، بنیانگذار معروف این شرکت، در یکی از کنفرانس‌های خود به یک مسئله اظهار کرد. وی گفت اگر در سال‌های قبل درگیر پرونده ضدانحصار مایکروسافت نبود، اکنون به جای اندروید مردم در گوشی‌های خود از سیستم‌عامل ویندوز فون استفاده می‌کردند. او دلیل عقب ماندن این شرکت در زمینه توسعه سیستم‌عامل را عدم تمرکز ایجاد شده به دلیل طرح دعوی ضدانحصاری برای مایکروسافت دانست.

بیل گیتس از افتادن چنین اتفاق ابراز ناراحتی کرد و حواس‌پرتی‌های ایجاد شده را مقصر اصلی دانست. او حتی از این اتفاق به عنوان بزرگ‌ترین اشتباه خود یاد کرده است. به گفته وی تبدیل نشدن ویندوز به سیستم‌عامل اصلی و رایج تلفن‌های همراه بزرگ‌ترین اشتباه او است.

انتهای پیام/

صحبت‌های بیل گیتس درباره شکست سیستم عامل انحصاری خود

برچسب ها: فناوری ، مایکروسافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.