غلامی: رسانه‌ها باعث توجه مسئولان به ورزش بانوان می‌شوند

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در ورزش بانوان دارند و باعث می‌شوند توجه فدراسیون و مسئولان به بانوان بیشتر شود.

غلامی: رسانه باعث توجه مسئولان به ورزش بانوان می‌شوند

نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال و بازیکن تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امسال بهترین لیگ فوتسال را در بخش بانوان تجربه کردیم، چون همه تیم‌ها عملکرد خوبی داشتند، رقابت برای همه باشگاه‌ها سخت شده بود و ملی پوشان در تیم‌های مختلفی پخش بودند و همین مسئله تعیین نتایج یک دیدار را غیر قابل پیش بینی می‌کرد. اکنون هم که در تعطیلات نیم فصل قرار گرفتیم، کادر فنی به ما یک هفته استراحت داده است. من در این یک هفته تنها ۲ روز استراحت می‌کنم و بعد تمرینات بدنسازی با وزنه را که مربی برای بازیکنان تعیین کرده است را انجام می‌دهم.

او تصریح کرد: برعکس سطح لیگ که کیفیت چشمگیری پیدا کرده است متاسفانه داوری‌های ما ضعیف‌تر هم شده است، یکسری از داوران ما بدون هیچ دلیل موجهی به بازیکنان کارت زرد می‌دهند و به جرئت می‌توانم بگویم تنها عملکرد ۲ داور در لیگ رضایت بخش بوده است. اشتباهات داوری تا جایی است که حتی در تعیین نتیجه و برد و باخت‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد، در یک بازی هم که تیم ما به نتیجه تساوی رسید باید بگویم که داوری باعث شد که سه امتیاز بازی را از دست بدهیم.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


غلامی افزود: وضعیت مالی همیشه در بانوان ضعیف‌تر از آقایان بوده است، اما خوشبختانه امسال تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی به تمام شرط‌هایی که در قرارداد با ما ذکر کرده، تا اینجای کار عمل کرده است و ما همچون یک تیم حرفه‌ای در بحث قرارداد‌ها بوده ایم. چند تیم دیگر لیگ هم شنیدم که قرارداد‌های بازیکنانشان را پرداخت کرده اند. خوشبختانه رسانه‌ها باعث دلگرمی و دیده شدن ما می‌شوند و حتی باعث شده اند که فدراسیون و مسئولان توجه بیشتری به فوتسال بانوان داشته باشند.

کاپیتان تیم ملی در ادامه گفت: جوانانی که به لیگ بزرگسالان تزریق شدند عملکرد خوبی داشتند، اما آن‌ها نیاز به زمان دارند که در کنار باتجربه‌ها خودشان را کامل کنند. ملی پوشانی که الان در تیم ملی بازی می‌کنند تا آخر عمرشان قرار نیست بازی کنند و باید روزی جایشان را به همین جوانان بدهند، من از حضور این آینده سازان در فوتسال بانوان احساس خوبی دارم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.