افزایش ۲ درصدی تناژ حمل کالا در مازندران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: ۱۰ میلیون ۱۳۱ هزار و ۸۴۰ تن کالا در بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای در مازندران جابجا شد که در مقایسه با پارسال ۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: با تعامل صورت گرفته در حوزه حمل و نقل بار در استان میان رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا شاهد رشد ۲ درصدی تناژ حمل انواع کالا از استان به سایر نقاط کشور در ۷ ماه امسال در مقایسه با پارسال هستیم.

او میزان تناژ حمل کالا در این مدت را ۱۰ میلیون ۱۳۱ هزار و ۸۴۰ تن، از استان مازندران به سایر نقاط کشور اعلام کرد.

نصیری تعداد بارنامه‌های مصرفی ۷ ماه امسال  را ۷۷۵ هزارو ۹۴۱ فقره بیان کرد و گفت: با این احتساب و با تلاش بیشتر برای کنترل و نظارت بر حمل حمل کالا و یافتن راهکار‌های افزایش صدور بارنامه می‌توان از درآمد حاصله در توسعه راه‌ها و افزایش ایمنی استان بهره گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران افزود: با کنترل و نظارت بیشتر برای شناسایی مراکز تولید بار و نیز شناسایی مراکز و استقرار یا پوشش شرکت حمل و نقل در آن مراکز، ضمن مساعدت با صاحبان کالا برای حمل بار طبق ضوابط و با بارنامه از جابه‌جایی کالا بدون بارنامه نیز جلوگیری خواهد شد.

نصیری گفت: عمده کالای جابجا شده از استان را شن وماسه، ذرت دامی، جو، بنزین معمولی، گازوییل، سایر فرآورده‌های لبنیاتی، جو خوراکی، سیمان کیسه ای، روغن نباتی مایع خوراکی، سیمان فله‌ای و سایر عنوان کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۱۲۹ شرکت حمل و نقل و شعبات در مازندران فعال هستند، افزود: این استان دارای ۷ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان و یک اتحادیه حمل بار و ۱۱ انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده‌ای است.

انتهای پیام/ م

افزایش حمل و نقل کالای جاده‌ای در مازندران

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.