تودیع و معارفه رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با بایکوت رسانه ها/ وقتی مباحث شهری امنیتی می شود

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امروز در حالی برگزار شد که خبرنگاران اجازه حضور نداشتند.

تودیع و معارفه رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با بایکوت رسانه ها/ وقتی مباحث شهری امنیتی می شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از امضای پیروز حناچی شهردار تهران پای حکم ریاست حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی بر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امروز قرار بود مراسم معارفه روسای جدید و سابق این سازمان برگزار شود.

پس از مراجعه اصحاب رسانه به ساختمان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مشخص شد به علت فقدان هماهنگی های لازم میان روابط عمومی شهرداری تهران و روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، شرایط برای ورود خبرنگاران و حضور آنها در این مراسم فراهم نشده است.
این ناهماهنگی موجب شد تا در ابتدا پس از هماهنگی‌های اولیه با روابط عمومی تعدادی از خبرنگاران و عکاسان به سالن برگزاری مراسم هدایت شدند، اما پس از دقایقی با اعلام مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تعدادی از خبرنگاران و عکاسان از سالن برگزاری مراسم به بیرون هدایت شدند.
 
این در حالی است که عکاسان و خبرنگاران پایگاه خبری شهرنوشت (وابسطه به شهرداری تهران) در مراسم حضور داشتند و مراسم تکریم و معارفه حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را پوشش خبری دادند.

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی پس از برگزاری مراسم تکریم و معارفه خود در پاسخ به درخواست خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر انجام مصاحبه اختصاصی گفت: من در این مراسم دقایق طولانی صحبت کردم و باز از من درخواست مصاحبه داری؟!

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی پس از آگاهی از این موضوع که روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به برخی از رسانه‌ها اجازه پوشش برنامه را نداده است، گفت: با آقای محمدی (مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) صحبت کنید تا پس از حذف قسمت‌هایی از مراسم اخبار آن را در اختیار شما قرار بدهد.

حال پس از برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران جای این پرسش باقی ماند که در مراسم تودیع و معارفه یک مدیر شهرداری چه صحبت‌ها و مباحثی قرار بود مطرح شود که تنها عکاسان و خبرنگاران پایگاه خبری شهرنوشت باید پس از هماهنگی اخبار آن را منتشر کنند و اخبار این پایگاه خبری مرجع خبرگزاری‌های رسمی کشور باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
بدترين گزينه بود
كافي است عملكرد او را بررسي كنيد /
آخرین اخبار