خواننده پیشکسوت موسیقی ایران از برگزاری مراسم پاسداشت شهدای هنرمند به عنوان اقدامی ارزشمند یادکرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسام الدین سراج درباره برگزاری مراسم شاهدان شیدایی گفت:مراسم تجلیل و تقدیر از شهدای معظم هنرمند کاری بسیار ارزشمند و ستودنی است و تفکر معنوی این شهدای هنرمند که جزو میراث معنوی و مانای فرهنگ و هنر کشور ما هستند کار ارزشمندی است. بنده بابت برگزاری این مراسم به بسیج هنرمندان کشور و بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمام دست اندرکاران آن خسته نباشید و خداقوت می گویم.

سراج درباره ترویج سیره شهدا در سطح جامعه نیز افزود: تجلیل از شهدا یک قسمت از کار است که باید در خورنام و یاد شهدای هنرمند باشکوه برگزار شود و قسمت دیگر کار این است که همه هنرمندان، نویسندگان و اهالی فرهنگ و هنر و حتی مدیران و متولیان دستگاه های فرهنگی و هنری کشور رفتار و خوی و منش آنها شبیه شهدای هنرمند شود؛ این نزدیکی به شهدای هنرمند در رفتار و اقوال می تواند منشا ثمرات و خیرات و برکات بسیار زیادی برای حوزه فرهنگ و هنر کشور باشد.

مراسم پاسداشت شهدای هنرمند باعنوان «شاهدان شیدایی» به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور  و با مشارکت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، بیست و هفتم آبان در تالار اندیشه حوزه هنری باحضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان لشکری و کشوری و جامعه فرهنگ و هنر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار