بازگشت قابلیت استفاده همزمان از اینترنت و مکالمه به iOS 13

شرکت اپل با عرضه بروزرسانی iOS 13.2.2، قابلیت multitasking و استفاده همزمان از اینترنت حین مکالمه که در نسخه ۱۳.۲ این سیستم عامل حذف شده بود را به آن بازگرداند.

قابلیت multitasking به سیستم عامل iOS 13 بازگشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل حدود سه  ماه پیش نسل جدید گوشی‌های خود را به همراه نسخه جدید سیستم عامل این شرکت یعنی iOS 13 معرفی کرد و پس از یک ماه  این سیستم برای کاربران استفاده کننده از گوشی‌های 6S و بالاتر عرضه شد که طبق اعلام شرکت اپل بیشتر افرادی که گوشی‌های آن‌ها از این نسخه از سیستم عامل پشتیبانی می‌کرد، آن را دریافت کردند. اما همیشه نسخه‌های اول سیستم عامل iOS دارای ایراداتی است که پس از عرضه و با اعلام کاربران این شرکت مشخص می‌شوند و شرکت اپل نیز با عرضه بروزرسانی مشکلات گزارش شده را برطرف می‌کند.

شرکت اپل تاکنون چند بروزرسانی برای سیستم عامل iOS 13 منتشر کرد است که هر کدام از آن‌ها دارای ایراداتی بودند که بروزرسانی جدید اپل آن‌ها را برطرف می‌کرد. اما در نسخه ۱۳.۲ این سیستم عامل ایرادی بسیار بزرگ وجود داشت و آن هم وجود نداشتن امکان multitasking در برنامه‌ها بود که به این ترتیب وقتی که کاربر در حال کار با برنامه‌ای بود و همزمان کسی با وی تماس می‌گرفت، پس از اتمام تماس کاربر می‌دید که گوشی وی از برنامه خارج شده است و برنامه مجددا باز می‌شد.

بازگشت قابلیت استفاده همزمان از اینترنت و مکالمه به iOS 13

اما شرکت اپل به تازگی iOS 13.2.2 را عرضه کرده است که این مشکل را برطرف کرده و کاربران می‌توانند به طور همزمان به کار با چند برنامه بپردازند. همچنین اپل اعلام کرده است که در نسخه iOS 13.3 بسیاری دیگر از مشکلات گزارش شده توسط کاربران برطرف شده است اما این نسخه از سیستم عامل فعلا در وضعیت بتا قرار دارد و در دسترس عموم قرار نگرفته است.


بیشتر بخوانید: رفع مشکل مالتی تسکینگ در بروزرسانی جدید iOS 13.2.2


نسخه iOS 13.2.2 ایراد قطع شدن داده‌های تلفن همراه در حین مکالمه را نیز از بین برده است و کاربران پس از دریافت این بروزرسانی می‌توانند بدون نگرانی از قطع شدن اینترنت خود به تماس‌های ورودی پاسخ دهند. اما هنوز هم در این نسخه از iOS ایراداتی وجود دارد که شرکت اپل باید آن‌ها را برطرف کند که از شایع‌ترین آن‌ها می‌توان به خروج ناگهانی از برنامه‌ها و از بین رفتن انیمیشن سیستم عامل پس از باز شدن قفل صفحه گوشی اشاره کرد.

انتهای پیام/

انتشار بروزرسانی ۱۳.۲.۲ سیستم عامل iOS

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار