بازیکن سابق آرسنال: «ژاکا» از ترک آرسنال خوشحال خواهد شد/ تصمیم سرمربی حیرت آور بود

مرسون گفت: اگر من جای ژاکا بودم و امری بازوبند کاپیتانی را از من می‌گرفت، احساس می‌کردم به من خیانت شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در بازی ماه گذشته تیم فوتبال آرسنال انگلیس برابر کریستال پالاس، توپچی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر از حریفشان پیش بودند، اما کریستال پالاس کار را به تساوی کشاند و اونای امری تصمیم به تعویض کاپیتان خود گرفت. در حالی که آرسنالی‌ها احتیاج شدیدی به پیروزی در این دیدار خانگی داشتند، ژاکا در حین تعویض عجله‌ای برای بیرون رفتن از زمین بازی نداشت و همین کار او صدای اعتراض هوادارن را به همراه داشت که با واکنش‌های عجیب این بازیکن همراه بود.

ژاکا پس از این اتفاق در ترکیب آرسنال قرار نگرفت و به سرمربی تیمش اعلام کرده برای بازی این هفته برابر لسترسیتی آمادگی ندارد.


بیشتر بخوانید: کاپیتان سرخپوشان به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد


اکنون پل مرسون بازیکن سابق تیم آرسنال معتقد است سرمربی اسپانیایی این تیم با پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از ژاکا اشتباه کرده است. او در این باره به دیلی استار گفت: اگر من جای ژاکا بودم و امری بازوبند کاپیتانی را از من می‌گرفت، احساس می‌کردم به من خیانت شده است. با این شرایط بعید می‌دانم او در آرسنال بماند. به احتمال زیاد باشگاه در ژانویه قصد فروش ژاکا را دارد و او هم خوشحال خواهد شد که این تیم را ترک کند.  

بازیکن سابق آرسنال با انتقاد از تصمیم سرمربی اسپانیایی این تیم برای پس گرفتن بازوبند از ژاکا بیان کرد:  تصمیم امری برای گرفتن بازوبند از ژاکا من را شوکه کرد. دادن بازوبند به بازیکنی مانند پی یر امریک اوبامیانگ که در برخی بازی‌ها حتی در ترکیب اصلی جایی ندارد، حیرت آور بود. امری تصمیم خطرناکی گرفت و با این کار فشار‌ها روی او بیشتر شد. اگر او می‌خواست کاپیتان تیمش را تغییر دهد،  باید خیلی شفاف این کار را انجام می‌داد.


بیشتر بخوانید: از پیشنهاد ۲۱۵ میلیون پوندی لیورپول به امباپه تا بازگشت زلاتان به میلان


هافبک سابق تیم ملی انگلستان افزود: ژاکا در هفته‌های آینده به ترکیب برمی گردد.   با این وجود او یک بار توسط هواداران هو شد و به احتمال زیاد این اتفاق دوباره رخ خواهد داد؛ بنابراین برای او سخت است که در آرسنال بماند. اگر او بخواهد از آرسنال جدا شود، برخی تیم‌های اروپایی برای خرید او پیش قدم خواهند شد.  

انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن سابق آرسنال از سرمربی توپچی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار