اطلاعات دقیق دوربین پنچ‌گانه می‌ نوت ۱۰ شیائومی منتشر شد + تصاویر

شیائومی با انتشار چند تصویر ثبت شده توسط دوربین گوشی می‌ نوت ۱۰، جزئیات بیشتری از آن را اعلام کرد.

اطلاعات دقیق دوربین پنچ‌گانه می‌نوت ۱۰ شیائومی منتشر شد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی سه شنبه گوشی جدید خود با نام Mi CC9 Pro را معرفی کرد. نسخه جهانی این دستگاه نیز با نام Mi Note 10 در روز چهارشنبه رونمایی شد. این دستگاه دارای پنج دوربین است که شامل دو لنز تله فوتو مختلف می‌شود. شیائومی در روز جمعه در حساب خود در Weibo پستی منتشر کرد و توضیح داد چگونه تفاوت دوربین‌ها می‌تواند به لطف فشرده سازی پرسپکتیو نتیجه کاملاً متفاوتی را ارائه دهد. این مسئله بدان معناست که شما می‌توانید از یک قاب در فاصله‌های مختلف تصویر داشته باشید؛ بنابراین در حالی که فاصله جسم و پس زمینه بدون تغییر باقی می‌ماند، در مقایسه با فاصله موضوع از دوربین، کوچکتر است.

با فعال کردن دوربین اصلی در واقع از معادل لنز ۲۵ میلی متری استفاده می‌کنید. با این حال، هنگامی که به لنز تله 2x سوئیچ می‌کنید فاصله کانونی به ۵۰ میلی متر می‌رسد؛ بنابراین برای اینکه در همان فوکوس بتوانید تصویر دیگری ثبت کنید باید چند قدم به عقب بروید.

اطلاعات دقیق دوربین پنچ‌گانه می‌ نوت ۱۰ شیائومی منتشر شد + تصاویر


بیشتر بخوانید: بازگشت ساعت هوشمند Moto 360 + تصاویر


در همین حال اگر لنز 5x را انتخاب کنید باید برای ثبت تصویر بهتر چند قدم عقب‌تر بروید. برای احساس کردن این تفاوت‌ها می‌توانید به تصاویری که در این خبر آمده است دقت کنید. البته برای دیدن اختلاف آن‌ها به دقت زیاد احتیاجی نیست و در یک نگاه این مسئله کاملا مشخص است.

اطلاعات دقیق دوربین پنچ‌گانه می‌ نوت ۱۰ شیائومی منتشر شد + تصاویر

این واقعیت نیز وجود دارد که افراد هنگام گرفتن عکس توسط لنز‌های تله فوتو بهتر به نظر می‌رسند، زیرا صورت آن‌ها توسط لنز‌های واید تحریف نشده است و برخی از ویژگی‌ها چندان برجسته و اغراق آمیز نیستند.

اطلاعات دقیق دوربین پنچ‌گانه می‌ نوت ۱۰ شیائومی منتشر شد + تصاویر

دوربین پنج‌گانه این دستگاه تاکنون مورد توجه‌ترین بخش آن بوده است. یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور عظیم ISOCELL Bright HMX به همراه یک لنز ۷ پیکسلی برای مدل غیر پرو در نظر گرفته شده است. این تنظیمات دوربین را دو لنز تله فوتو ۵ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری برای پرتره و یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی واید انگل همراهی می‌کنند. علاوه بر همه این‌ها یک لنز ماکرو نیز وجود دارد که به کاربر اجازه ثبت تصاویری از فاصله ۱.۵ سانتی‌متری می‌دهد.

انتهای پیام/

شیائومی و اطلاعات جدید دوربین پنج‌گانه دستگاه خود

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار