ضرورت پرهیز از اقدام سلیقه‌ای در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از سلیقه‌ای عمل‌کردن در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان پرهیز شود.

ضرورت پرهیز از اقدام سلیقه‌ای در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی امروزدر حاشیه بازدید از روستا‌های زلزله زده شهرستان میانه با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها در رسیدگی و ارایه خدمات به مناطق زلزله زده در حضور استاندار آذربایجان شرقی بر اساس تقسیم کار مشخص شده است، افزود: اگر اقدامات به صورت سلیقه‌ای انجام شود، نیروی انسانی، تجهیزات و منابع مالی به هدر می‌رود.

اوبا قدردانی از حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در مناطق زلزله زده و ابراز همدردی با حادثه دیدگان، اظهار داشت: حضور مسئولان در کنار زلزله زدگان باعث دلگرمی آنان می‌شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود بروز این حادثه ناگوار، وضعیت چندان حاد نیست و تلفات جانی زیاد نبوده و مردم انتظار دارند روند اسکان اضطرای و بازسازی منازل حادثه دیده با سرعت بیشتری انجام شود.

شیویاری، ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه زمستان و احتمال بارش باران و برف باید بعد از آواربرداری منازل حادثه دیده، دستگاه‌ها براساس تقسیم کار وارد میدان شده و بازسازی منازل را آغاز و به قول‌های خود عمل کنند.

او با تاکید بر اینکه برای به سرانجام رسیدن قول‌ها و وظایف مشخص شده، دستگاه‌ها در مناطق زلزله زده پیگیری لازم را انجام خواهد داد، گفت: انتظارات مردم حادثه دیده زیاد نبوده و در صورت برآورده شدن آن‌ها رضایت خاطر مردم حادثه دیده جلب می‌شود.

انتهای پیام/

حضور مسئولان در کنار زلزله زدگان باعث دلگرمی آنان می‌شود

برچسب ها: زلزله ، مصدوم ، کمک رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.