۱۱۷ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه اهدا شد

مراسم اهدای ۱۱۷ سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش بهزیستی کرمانشاه با مشارکت استانداری و اداره کل بهزیستی استان عصر امروز شنبه در تالار انتظار برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاطمه رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طی امسال این دومین موردی است که برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی جهیزیه تهیه می‌شود.

او به اهدای ۱۶۰ سری جهیزیه در شهریورماه امسال به مددجویان بهزیستی در منطقه اورامانات با مشارکت قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه اشاره کرد و گفت : طی این دو دوره اهدای جهیزیه ۲۲۷ مورد جهیزیه به مددجویان اهداء شده است.

او ضمن تشکر از مشارکت استانداری کرمانشاه در تامین جهیزیه برای مددجویان پشت نوبتی افزود: ۸۰۰ زوج مددجو پشت نوبت هستند که با قول مساعد استاندار کرمانشاه خوشبختانه اقدامات لازم برای واگذاری جهیزیه صورت گرفته که طی امروز به ۱۱۴ زوج به نیت ۱۱۴ سوره قرآن جهیزیه اهدا می‌شود و مابقی نیز طی مراسمات دیگر واگذار خواهد شد.

رضوان مدنی گفت: طبق وصیت نامه پدرم (پدر شهدای رضوان‌مدنی) ۳ مورد از جهیزیه‌های امروز را برادرم تقبل کردند که در مجموع ۱۱۷ مورد جهیزیه به مددجویان اهداء می‌شود.

او خدمت به محرومین را خدمت بزرگی دانست و گفت: باید نه تنها در بحث جهیزیه بلکه در دیگر امورات و مشکلات نیز یار و مددکار این جامعه هدف باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: ۴۰ هزار معلول در سطح استان داریم که به تجهیزاتی از قبیل ویلچر، واکر، تخت بیمارستانی و ... نیاز دارد و با توجه به اینکه قیمت این امکانات زیاد است خیرین به کمک بهزیسای بشتابد تا این تجهیزات را برای معلولین تهیه کنیم.

رضوان مدنی افزود: بسیاری از ورزشکاران که رتبه‌های بین المللی و قهرمانی را کسب کردند از معلولین هستند و ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و توانستند برای استان افتخار آفرین باشند، این‌ها به حمایت نیاز دارند .

 

 

انتهای پیام/د

تهیه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار