لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا؛

ادامه روند خوب بوستون و هشتمین شکست گلدن استیت

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

ادامه روند خوب بوستون و هشتمین شکست گلدن استیتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز به وقت تهران با برگزاریچند دیدار و بازی مهم پیگیری شد و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان رفتند.

تیم بسکتبال بوستون سلتیک در مهم‌ترین دیدار امروز به مصاف سن آنتونیو رفت و در پایان با نتیجه ۱۳۵-۱۱۵ به پیروزی رسید. بوستونی‌ها با این برد به آمار ۷ برد از ۸ بازی انجام شده رسیدند تا با اقتدار در صدر کنفرانس شرق قرار بگیرند. بیشترین امتیاز در این بازی را برای بوستون جیلان براون گرفت که ۳۲ دقیقه در زمین حضور داشت.

نیواورالان هم در بازی دیگر با نتیجه ۱۱۵-۱۱۰ تیم شارلوت را شکست داد تا به پنجمین برد خود در رقابت‌های این فصل دست یابد. هیوستون هم در سومین بازی امروز به مصاف شیکاگو‌ رفت و توانست در یک‌بازی تقریبا یک‌طرفه با نتیجه ۱۱۷-۹۴ برنده باشد.

ممفیس هم‌ در ادامه روند بدش در رقابت‌های این فصل مقابل دالاس با نتیجه ۱۳۸-۱۲۲ شکست خورد تا به آمار ۷ باخت و تنها ۲ برد دست یابد. اوکلاهاما هم در آخرین بازی توانست ۱۱۴-۰۱۸ گلدن استیت را ببرد و هشتمین شکست این‌ تیم را رقم‌ بزند.

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد فردا با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

نتایج رقابت های بسکتبال NBA

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار