تذکر شورای شهر تهران به شهرداری برای بازنگری طرح کنترل آلودگی هوا

میلانی عضو شورای شهر تهران نسبت به بازنگری در طرح کنترل آلودگی هوا به شهرداری تذکر داد.

خبرنگار: پاینده/تذکر شورای شهر به شهرداری برای بازنگری طرح کنترل آلودگی هوابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور جلسه امروز این شورا به شهرداری برای بازنگری در طرح کاهش آلودگی هوا تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به محدودیت شدید شرایط مالی و فرسودگی هشداردهنده ناوگان اتوبوس، ون و تاکسی لازم است طرح کاهش آلودگی هوا بازنگری شود.

او با اشاره به این نکته که نزدیک به ۲ سال است طرح پیشنهادی کاهش آلودگی هوا توسط شهرداری تهران مطرح شده است، افزود: در این طرح که در بازه زمانی ۴ ساله پیش‌بینی شده است با صرف ۲۵ هزار میلیارد تومان حدود ۳۰ واحد باید شاخص کیفیت هوا بهبود یابد.

میلانی ادامه داد: با توجه به محدودیت شدید مالی و فرسودگی ناوگان اتوبوس، ون و تاکسی لازم است طرح کاهش آلودگی هوا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به فوریت بازنگری شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به اولویت راهبردی کنترل آلودگی هوا از شهرداری تهران می‌خواهم ضمن بازنگری فرضیات طرح مذکور گزارشی شفاف تا پایان آذر ماه سال ۹۸ به شورای شهر تهران ارسال کند و در آن به دو موضوع عملکرد تأمین مالی و به هنگام سازی اهداف کمی اشاره کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار