صحرایی گفت: چون می‌خواهیم تصمیمات خلق الساعه بگیریم همیشه از برنامه‌ریزی فرار می‌کنیم.

خبرنگار: کاظمی/فرار از برنامه‌ریزی یک اپیدمی در کل جامعه ما است / کنترل پروژه و برنامه‌ریزی دو مأموریت اصلی ماستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی صحرایی مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری تهران صبح امروز در نشست هم اندیشی ایجاد وحدت رویه در کنترل پروژه‌ها که در استانداری تهران برگزار شد، گفت: بعضی از شهر‌های ما جمعیتشان از یک استان بیشتر است.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه هیچ کدام از ما برنامه‌ای مصوب نداریم، گفت: چون می‌خواهیم تصمیمات خلق الساعه بگیریم همیشه از برنامه‌ریزی فرار می‌کنیم.

او با تأکید بر اینکه برنامه داشتن ۲۰ تا ۳۰ درصد ما را جلو می‌اندازد، اظهار کرد: در این صورت حداقل موفقیت ما این است که مبنایی برای ارزیابی خود داریم و می‌دانیم که چقدر از یک مسیر را پیموده‌ایم.

صحرایی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مشکلات جانبی را کاهش بدهیم باید طبق برنامه عمل کنیم.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه کنترل پروژه‌ها بند بعدی برنامه است، تصریح کرد: ما در ۲ ماه گذشته سعی کرده‌ایم که به هدف اصلی خود برسیم و لذا ۲ کار اصلی ما کنترل پروژه و داشتن برنامه است.

او با تأکید بر اینکه شهرداران باید بخشنامه‌ها را به شدت جدی بگیرند و به آن بپردازند، گفت: کنترل پروژه یک بحث اطلاعات مکانی دارد که اگر بخواهیم آن را کنترل کنیم باید دارای زمان مشترک باشیم تا یکدیگر را بفهمیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار