برگزاری کنفرانس سیرد به میزبانی توزیع برق فارس

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: کنفرانس بین‌المللی "سیرد" به عنوان یک رویداد مهم علمی به میزبانی توزیع برق فارس در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس سیرد به میزبانی توزیع برق فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شاهرخ آزرم گفت: با توجه به توفقیات توزیع نیروی برق فارس در کسب رتبه‌های برتر ادوار گذشته کنفرانس علمی سیرد، این شرکت به عنوان میزبان این رویداد علمی کاربردی انتخاب شده است.

آزرم با اشاره به اینکه کنفرانس علمی کاربردی سیرد، ۲۱ آبان در شیراز برگزار خواهد شد، گفت: این کنفرانس علمی کاربردی رویدادی بین‌المللی است که با هماهنگی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق برگزار خواهد شد.

او هدف از برگزاری این رویداد را تبادل نظر درباره آخرین دستاورد‌های علمی- کاربردی و همچنین نحوه تهیه گزارش و ارائه مقالات علمی برای ارائه به مجامع بین المللی در زمینه صنعت برق عنوان کرد و گفت: در این کنفرانس از شرکت‌های توزیع نیروی برق شیراز، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، اهواز، خوزستان و لرستان دعوت به عمل آمده است.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: بی شک برگزاری چنین سمینار‌ها و اشتراک گذاری اطلاعات و داشته‌های علمی می‌تواند در تشویق پژوهشگران، مدیران و کارشناسان به ارائه مقالات کاربردی، ایجاد فضای مناسب و انگیزه بیشتر برای مدیران و کارشناسان به منظور ارتقای علمی و مهندسی فعالیت‌های موجود و پررنگ در مجامع علمی معتبرجهان نقش مهمی ایفا کند.
انتهای پیام/م

شرکت توزیع برق فارس میزبان کنفرانس سیرد

برچسب ها: برق ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار