صدراعظم نوری مطرح کرد؛

طرح شهردار مدرسه تمرینی برای دموکراسی

عضو شورای شهر تهران طرح شهردار مدرسه را تمرینی برای دموکراسی خواند و گفت: این طرح دانش‌آموزان را به امور شهری نیز علاقمند می‌کند.

طرح شهردار مدرسه تمرینی برای دموکراسیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، طرح شهردار مدرسه را یکی از طرح‌های مناسب مدیریت شهری خواند و گفت: این طرح که سال‌ها در مدارس اجرا می‌شود به نوعی تمرین دموکراسی برای دانش‌آموزان است که در فرآیند انتخابات قرار می‌گیرند.

وی افزود: این نوجوانان زمانی که سن شان به سن رأی دهندگی می‌رسد با این موضوع کاملاً آشنا هستند و در انتخابات مشارکت بیشتری خواهند داشت.

صدراعظم نوری با بیان اینکه طرح شهردار مدرسه فعالیت دانش‌آموزان در سطح مدارس را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند حتی با بیان ایده‌هایشان به مدیریت شهری نیز کمک کنند و تا جایی که پیشنهادات‌شان در حیطه اختیارات مدیریت شهری و مدرسه باشد، ما نیز آن‌ها را مد نظر قرار می‌دهیم.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: انتخابات شهردار مدرسه تمرینی برای مدیریت شهری است که شاید در این حوزه نوجوانان انگیزه پیدا کنند، به مسائل شهری علاقه‌مند شوند و در آینده در اداره امور شهری فعالیت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار