نگرانی رژیم صهیونیستی از تقویت توانمندی‌های ایران با وجود تحریم‌های آمریکا

رژیم صهیونیستی از تقویت توانمندی‌های ایران و متحدانش با وجود تحریم‌های آمریکا نگران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نگرانی رژیم صهیونیستی از تقویت توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و متحدانش با وجود تحریم‌های آمریکا تشدید شده است.

این مطلب را شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد و محمد عزالدین گزارشگر المیادین در گزارشی گفت: بعضی تحولات منطقه‌ای و بین المللی، مسئولان اسرائیلی را نگران کرده است. توازن قدرت به نفع ایران است و تحولات اخیر، قدرت این کشور و متحدانش را نشان داد که بیانگر تغییر گسترده در رویکرد بین المللی و تسلیم نشدن در برابر تمایلات واشنگتن است.

علاوه بر همه اینها، قدرت محور مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن افزایش یافته است. این تحولات باعث شده است مقامات اسرائیلی نگرانی واقعی داشته باشند. اسرائیل که با ایده برتری نظامی خود، توسعه طلبی کرد به شدت نگران بازگشت ”سوریه پیروز“ و افزایش قدرت محور مقاومت با وجود تحریم هاست که وحشت کارشناسان اسرائیلی را در ارزیابی هر نوع جنگ احتمالی در آینده به همراه داشته است.

محمد کناعنه، عضو دفتر سیاسی جنبش ابناء البلد در فلسطین اشغالی به المیادین گفت: ”این وحشت، واقعی است و ما در تحلیل‌های روزنامه نگاران اسرائیلی شاهد آن هستیم. آنچه در یمن و عراق هم رخ می‌دهد، بر شرایط روانی جامعه صهیونیست‌ها تأثیر دارد. “

در ادامه این گزارش آمده است: بحث‌ها در اسرائیل درباره برهم زدن موازنه قدرت به سود ایران است. ناظران معتقدند پس از خروج آمریکا از توافقنامه هسته ای، اوضاع راهبردی اسرائیل بهبود نیافته است. ارزیابی‌ها در تل آویو حاکی از آن است که اسرائیل در شرایط آرامش پیش از طوفان قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار