رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش خبر داد:

ارسال محموله‌های دارویی به مناطق زلزل‌‌زده شمال‌غرب/ ادامه امدادرسانی به صورت محله به محله

سرتیپ دوم بابلی گفت: کادر پزشکی بیمارستان‌های نزاجا با حضور در مناطق زلزله زده، خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

ارسال محموله‌های دارویی به مناطق زلزل‌‌زده شمال‌غرب/ ادامه امدادرسانی به صورت محله به محلهبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم محمد بابلی، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به زلزله اخیر در منطقه شمال غرب کشور گفت: در راستای امدادرسانی و رفع نیاز زلزله‌زدگان، نیروی زمینی ارتش چندین محموله دارویی و تجهیزات پزشکی ضروری و موردنیاز را به مناطق زلزله‌زده آذربایجان ارسال کرده است.

وی با اشاره به امدادرسانی محله به محله این نیرو در مناطق زلزله زده افزود: کادر پزشکی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش با حضور در مناطق زلزله زده و منازل مردم، خدمات پزشکی موردنیاز را ارائه می‌کنند.

رییس اداره بهداشت و درمان ارتش یادآور شد: برابر دستور صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش، تمامی نیازهای پزشکی مردم در اسرع وقت و از نخستین لحظات وقوع زلزله تأمین می‌شود.

امیر سرتیپ دوم بابلی تاکیدکرد: پس از برآورد اولیه نیاز های دارویی اهالی منطقه، به صورت جداگانه، چندین محموله دارویی در اختیار کادر درمانی بیمارستان مراغه و بهداری‌ تیپ‌های ۳۶ میانه، تیپ ۴۰ سراب و یگان‌های متحرک هجومی منطقه قرار گرفته است و این برنامه کماکان ادامه دارد .

وی با بیان اینکه سرمای هوا می‌تواند در تشدید بیماری‌های واگیردار از جمله سرماخوردگی‌های شدید اثرگذار باشد افزود: پزشکان و کادر درمانی اعزامی به مناطق زلزله‌زده با اشراف بر این موضوع، در حال خدمات‌رسانی هستند و تمام تلاش‌شان بر امداد‌رسانی خانه به خانه و جلوگیری از تشدید این قبیل مشکلات است.

وی همچنین از مردم مناطق زلزله خواست با رعایت اوصول اولیه بهداشتی از تشدید بیماری‌های واگیردار خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
درود بر ارتشیان قهرمان بی تبلیغ وبی رسانه
آخرین اخبار