مدیر کل ثبت و احوال البرز مطرح کرد؛

نام‌های محبوب البرزنشینان در سال ۹۸

مدیرکل ثبت احوال البرز: امیرعلی، امیرعباس و امیرحسین و همچنین فاطمه، حلما و آوا، اسامی محبوب البرزی ها ازابتدای سال جاری تاکنون است.

نام‌های محبوب البرزنشینان در سال ۹۸محمدعلی رفیع پور، مدیرکل ثبت و احوال البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: از ابتدای سال تا انتهای مهرماه سال ۹۸ تعداد ۱۴ هزار و ۵۴۲ نوزاد در استان البرز متولد شده و به ثبت رسیده است.

او افزود: ارزیابی‌های انجام شده بیان می‌کند که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان البرز، گفت: نسبت متولدین البرزی از ابتدای سال جاری تا کنون به ازای۱۰۶ نوزاد پسر  ، ۱٠٠ نوزاد دختر به دنیا آمده است.

او با اشاره به اینکه در هفت ماه اول سال جاری از سه اسم پسرانه امیرعلی، امیرعباس و امیرحسین استقبال شده است، گفت: همچنین از میان اسامی دخترانه سه اسم فاطمه، حلما و آوا مورد استقبال واقع شده است.

رفیع پور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون  ۶هزار و ۲۱۲ نفر دراستان فوتی داشته ایم که از این تعدا حدود سه هزار آقا و حدود سه هزار خانم بوده اند.

رئیس ثبت احوال استان البرز در پایان گفت: طبق بررسی آمار فوتی‌ها در البرز بیشترین آمار در گروه سنی بالای ۷۵ سال بوده است، همچنین یشترین علت فوت در این استان در سال ۹۸ مربوط به بیماری‌های قلبی و عروقی استان البرز بوده است.

انتهای پیام/ر.ن

کاهش آمار مرگ و میر نسبت به سال گذشته

برچسب ها: مرگ و میر ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.