هفته دوازدهم لیگ آزادگان؛

گل ریحان به صدر رسید/ ادامه روند خوب داماش در شیراز/ بادران پیروز تقابل مدعیان شد

در روز دوم از هفته دوازدهم لیگ آزادگان، ۸ بازی برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم لیگ دسته یک، تیم فوتبال مس رفسنجان که هفته پیش نخستین شکست فصلش را در برابر رایکا بابل تجربه کرد، این هفته میزبان ملوان بندرانزلی بود و برابر حریف بحران زده خود کار چندان سختی نداشت. نارنجی پوشان در این دیدار موفق شدند با نتیجه سه بر صفر ملوان را شکست دهند و با ۲۳ امتیاز در رده دوم قرار بگیرند.

فجر شهید سپاسی نیز در شیراز برابر داماش که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده متوقف شد تا برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در رده سوم قرار بگیرد. داماش نیز با ۱۸ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. سعید باقر پسند در دقیقه هشتم بازی داماش گیلان را پیش انداخت و بهروز هوشمند در سی و هفتمین دقیقه بازی کار را برای زردپوشان شیرازی به تساوی کشاند.


بیشتر بخوانید: شکایت باشگاه سپیدرود از ملوان


  در یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته خوشه طلایی ساوه و بادران تهران که از مدعیان پرنوسان این فصل بودند و در هفته‌های اخیر عملکرد چندان مطمئنی نداشتند، در تهران به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان فرهاد کاظمی با تک گل ایمان غلامی خوشه طلایی را شکست دادند. بادران تهران و خوشه طلایی با ۲۱ و ۲۰ امتیاز در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفتند.  

همچنین گل ریحان  در یک بازی پرحاشیه که به علت هجوم هواداران سپیدرود به داخل زمین برای دقایقی متوقف شده بود، به پیروزی ۱-۲ رسید. شاگردان نصرتی با این پیروزی خارج از خانه علاوه بر صدرنشینی، رکورد شکست ناپذیری شان را تا پایان هفته دوازدهم حفظ کردند.


بیشتر بخوانید: آمار جالب ۲ تیم دسته یکی فوتبال کشور


نود ارومیه هم در خانه با نتیجه ۱-۱ برابر مس کرمان به تساوی رسید، اما شاگردان وحید بیاتلو همچنان در کورس مدعیان قرار دارند و با ۲۳ امتیاز و بر حسب تفاضل گل کمتر در رده چهارم ایستادند. مس نیز با ۱۵ امتیاز جایگاه نهم جدول را به خود اختصاص داد.

در دیگر بازی این هفته آلومینیوم اراک با ۲ گل سعید خردمند و عباس یحیی بیگی سرخپوشان پاکدشت را شکست داد. آلومینیوم اراک با پیروزی در اینم دیدار خانگی جمع امتیازاتش را به ۲۰ رساند و در رده هفتم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: نخستین پیروزی تیم فوتبال آرمان گهر در لیگ آزادگان


علم و ادب هم در تبریز با یک گل نتیجه را به قشقایی شیراز واگذار کرد تا نهمین شکست شاگردان باهنر در این دیدار رقم بخورد. استقلال خوزستان هم برابر رایکا بابل به تساوی ۱-۱ رسید.  

روز گذشته هم تیم نیروی زمینی با نتیجه ۰-۱ از سد آرمان گهر سیرجان گذشته بود.

نتایج بازی‌های هفته دوازدهم لیگ آزادگان به شرح ذیل است: 

مس رفسنجان ۳ - ۰ ملوان

سپیدرود ۱ - ۲ گل ریحان

علم و ادب تبریز ۰ - ۱ قشقایی شیراز

بادران ۱ - ۰ خوشه طلایی ساوه

فجر شهید سپاسی ۱ - ۱ داماش گیلان

نود ارومیه ۱ - ۱ مس کرمان

آلومینیوم اراک ۲ - ۰ سرخپوشان پاکدشت

استقلال خوزستان ۱ - ۰ رایکا بابل

نیروی زمینی ۱ - ۰ آرمان گهر سیرجان

انتهای پیام/

نتایج هفته دوازدهم لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار